カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Talking To Myself~ Linkin Park

 

 

 

 

Tell me what I've gotta do

何をすべきなのか教えて欲しいんだ

 

There's no getting through to you

何をしても、伝わらないから

 

The lights are on but nobody's home

明かりはついてるのに誰も家にはいないみたいで

 

You say I can't understand

キミは「あなたには理解できない」って言うけど

 

But you're not giving me a chance

でも、キミはその機会も与えてくれなくて

 

When you leave me, where do you go?

僕を置いてどこに行くの?

 

 

 

All the walls that you keep building

キミが立てるのをやめない壁

 

All this tine that I spent chasing

追いかけるのに費やした全ての時間

 

All the ways that I keep losing you

キミを失ってしまうこの僕のように

 

The truth is you turned into someone else

キミはすっかり別人になってしまった

 

You keep running like the sky is falling

キミは空が落ちるみたいに逃げて

 

I can whisper, I can yell

ささやきも、叫びも、僕には出来るんだ

 

But I know, yeah I know, yeah I know

でもわかってるよ

 

I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ

 

Talking to myself

自分に

 

Talking to myself

自分にね

 

But I know, yeah I know, yeah I know

わかってるんだ

 

I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ

 

 

 

I admit I made mistakes

僕が過ちを犯したのは認める

 

But yours might cost you everything

でも、キミの過ちも全て犠牲にするかもね

 

Can't you hear me calling you home?

キミの心に話しかけてるのが聞こえないの?

 

 

 

All the walls that you keep building

キミが立てるのをやめない壁

 

All this tine that I spent chasing

追いかけるのに費やした全ての時間

 

All the ways that I keep losing you

キミを失ってしまうこの僕のように

 

The truth is you turned into someone else

キミはすっかり別人になってしまった

 

You keep running like the sky is falling

キミは空が落ちるみたいに逃げて

 

I can whisper, I can yell

ささやきも、叫びも、僕には出来るんだ

 

But I know, yeah I know, yeah I know

でもわかってるよ

 

I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ

 

Talking to myself

自分に

 

Talking to myself

自分にね

 

But I know, yeah I know, yeah I know

わかってるんだ

 

I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ

 

All the walls that you keep building

キミが立てるのをやめない壁

 

All this tine that I spent chasing

追いかけるのに費やした全ての時間

 

All the ways that I keep losing you

キミを失ってしまうこの僕のように

 

The truth is you turned into someone else

キミはすっかり別人になってしまった

 

You keep running like the sky is falling

キミは空が落ちるみたいに逃げて

 

I can whisper, I can yell

ささやきも、叫びも、僕には出来るんだ

 

But I know, yeah I know, yeah I know

でもわかってるよ

 

I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ

 

Talking to myself

自分に

 

Talking to myself

自分にね

 

But I know, yeah I know, yeah I know

わかってるんだ

 

I'm just talking to myself

僕はただ、自分に言ってるだけ

 

 

 

You say I can't understand?

キミは僕が理解できないって言うよね?

 

You say I can't understand?

キミは「あなたは理解できない」って言うけど

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow