カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Tired Of Waiting For You~ The Kinks

 

 

So tried 

すごく疲れたよ

 

Tried of waiting

待つくたびれて

 

Tried of waiting for you

キミを待つのにはもうウンザリなんだ

 

So tried

疲れたんだ

 

Tried of waiting

待ちくたびれて

 

Tired of waiting for you

キミを待つのにはウンザリなんだ

 

 

 

I was a lonely soul

僕は孤独な人間だった

 

I had nobody til I met you

キミに会うまでは友達も居なくて

 

But you keep-a me waiting

でも、キミは僕を待たせ続ける

 

All of the time

ずっと待ちぼうけで

 

What can I do?

僕に何が何ができるのかな?

 

It's your life

これはキミの人生

 

And you can do what you want

好きにすればいい

 

Do what you like

好きな様にね

 

But please don't keep-a me waiting

でも、お願いだから

 

Please don't keep-a me waiting

もう、待たせないでよ

 

'Cause I'm so tried

だって、もう疲れたんだ

 

Tried of waiting

待ちくたびれた

 

Tried of waiting for you

キミを待つのにはもうウンザリで

 

I was a lonely soul

僕は孤独な人間だった

 

I had nobody til I met you

キミに会うまでは友達も居なくて

 

But you keep-a me waiting

でも、キミは僕を待たせ続ける

 

All of the time

ずっと待ちぼうけで

 

What can I do?

僕に何が何ができるのかな?

 

It's your life

これはキミの人生

 

And you can do what you want

好きにすればいい

 

Do what you like

好きな様にね

 

But please don't keep-a me waiting

でも、お願いだから

 

Please don't keep-a me waiting

もう、待たせないでよ

 

'Cause I'm so tried

だって、もう疲れたんだ

 

Tried of waiting

待ちくたびれた

 

Tried of waiting for you

キミを待つのにはもうウンザリで

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow