カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The Boy With The Thorn In His Side~ The Smiths

 

 

 

 

 

The boy with the thorn in his side

イバラに囲まれた少年

 

Behind the hatred there lies

憎悪の裏に横たわるのは

 

A murderous desire for love

強烈な愛の渇望で

 

How can they look into my eyes

誰も信頼してないのに

 

And still they don't believe me?

よくも僕の目を覗き込めるね?

 

How can they hear me say those words

信じてないのに

 

Still they don't believe me now

今だに僕の言葉に耳がかせるものさ

 

Will they ever believe me?

今、僕を信用してないのに?

 

And if they don't believe me now

この先、僕を信用することなんてあるのかな

 

Will they ever, they ever, believe me?

今信じなくて、いつか信じてくれるってことあるのかな?

 

 

 

The boy with the thorn in his side

イバラに囲まれた少年

 

Behind the hatred there lies

憎悪の裏に横たわるのは

 

A murderous desire for love

強烈な愛の渇望で

 

How can they see the love in our eyes

信じもせずに、どうやって

 

Ans still they don't believe us?

僕達の目に宿る愛が見えるって言うのかな?

 

And after all this time

でも、結局

 

They don't want to believe us

信じようともしなくて

 

And if they don't believe us now

じゃあ僕達を信頼してない人が

 

Will they ever believe us?

この先信じてくれるのかな?

 

And when you want to live

生を希求するにあたって

 

How do you start?

何を始めるのか?

 

Where do you go?

どこに向かうのか?

 

Who do you need to know?

誰と巡り会う必要があるのか?

 

 

Thank you for watching♪Have a doo time♪

 

See You Tomorrow