カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Burn It Down~ Linkin Park

 

 

 

The cycle repeated

繰り返されるサイクル

 

As explosions broke in the sky

空を爆破しながら

 

All that I needed

僕に必要だったもの

 

Was the one thing I couldn't find

それは見つけられなかったもの

 

And you were there at the turn

キミは順番通り、そこにいて

 

Waiting to let me know

僕に知らせるために待ってた

 

 

 

We're building it up to break it back down

僕達は作るんだ、壊して取り除くために

 

We're building it up to burn it down

作るんだ、焼きはらってしまうために

 

We can't wait to burn it to the ground

燃え尽きるまで、待つことも出来なくて

 

 

 

The colors conflicted

雲まで上る炎をあげて

 

As the flames climbed into the clouds

違う色が争い合う

 

I wanted to fix this

僕は修復したかったんだけど

 

But couldn't stop from rearing it down

破壊を止めることはできなかったんだ

 

And you were there at the turn

キミは順番通りにそこにいて

 

Caught in the burning glow

燃え盛る炎に照らされて

 

And I was there at the turn

僕の順番通りそこにいて

 

Waiting to let you know

キミに知らせるために待ってたんだ

 

 

 

We're building it up to break it back down

僕達は作るんだ、壊して取り除くために

 

We're building it up to burn it down

作るんだ、焼きはらってしまうために

 

We can't wait to burn it to the ground

燃え尽きるまで、待つことも出来なくて

 

 

 

You told me yes, you help me high

キミは僕に「はい」って教えたんだ、僕を高く持ち上げて

 

And I believed when you told that lie

そしてキミが言う嘘を、僕は信じてたんだ

 

I played soldier, you played king

僕は兵士になって、キミは王になった

 

And struck me down when I kissed that ring

僕が指輪にキスをした瞬間、キミは僕を苦しめて

 

You lost that right to hold that crown

キミは王冠を冠る資格を失ったんだ

 

I built you up but you let me down

僕はキミを擁護したのにキミは僕を失望させた

 

So when you fall, I'll take my turn

だからキミが落ちぶれたら、今度は僕の番さ

 

And fan the flames as your blazes burn

キミを燃やす炎を僕は煽るんだ

 

And you were there at the turn

キミは順番通り、そこにいて

 

Waiting to let me know

僕に知らせるために待ってた

 

 

 

We're building it up to break it back down

僕達は作るんだ、壊して取り除くために

 

We're building it up to burn it down

作るんだ、焼きはらってしまうために

 

We can't wait to burn it to the ground

燃え尽きるまで、待つことも出来なくて

 

 

 

When you fall, I'll take my turn

キミが落ちぶれてしまったら、僕が元気付ける番さ

 

And fan the flames as your blazes burn

キミを燃やす炎を僕は煽るんだ

 

We can't wait to burn it to the ground

燃え尽きるまで、待つことも出来なくて

 

When you fall, I'll take my turn

キミが落ちぶれてしまったら、僕が元気付ける番さ

 

And fan the flames as your blazes burn

キミを燃やす炎を僕は煽るんだ

 

We can't wait to burn it to the ground

燃え尽きるまで、待つことも出来なくて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow