カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~E Mo Tion~ Carly Rae Jepsen

 

 

 

 

Be tormented by me babe

ベイビー、私のことで悩んでみて

 

Wonder, wonder how I do

私はどうしたらいいの?

 

How's the weather? am I better?

天気はどんな感じ?前よりもいいのかな?

 

Better now that there's no you?

あなたがいないからいいのかな?

 

Drink tequila for me babe

私の為にテキーラを飲んで

 

Let it hit you cold and hot

感情をおかしくして

 

Let your feelings be revealing

私のことが忘れられないって気持ち

 

That you can't forget me not

そんなこと忘れなよ

 

Not a flower on the wall

壁の花じゃないのに

 

I am growing ten feet, ten feet tall

私は10フィートにもなるのよ

 

In your head and I won't stop

あなたの頭の中は私のことを忘れるまで

 

Until you forget me, get me not

私のことでいっぱいなの、忘れないで

 

In your fantasy, dream about me

あなたの空想の世界で私の夢を見て

 

And all that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかもね

 

 

Fantasy, dream about me

空想で、私の夢を見て

 

And all that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかも

 

This emotion, I feel it

この感情わかるわ

 

This emotion, you feel it

あなたもわかるわよね

 

All that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかもね

 

 

 

Paint a picture for me, boy

青空が永遠に広がる場所で

 

Where the sky's forever blue

私の為に絵を描いて

 

Tell me there is nothing

私に手に入らないものはなくて

 

I can't have and nothing you won't do

あなたが出来ないことはないって言って

 

Toss and turn without me, boy

私がいなくても寝返りを打って

 

Let it hit you cold and hot

感情をおかしくして

 

All my kisses, say you'll miss it

私のキスが恋しいし

 

And you can forger me not

私のことが忘れられないって言ってよ

 

Not a flower on the wall

壁の花じゃないのに

 

I am growing ten feet, ten feet tall

私は10フィートにもなるのよ

 

In your head and I won't stop

あなたの頭の中は私のことを忘れるまで

 

Until you forget me, get me not

私のことでいっぱいなの、忘れないで

 

In your fantasy, dream about me

あなたの空想の世界で私の夢を見て

 

And all that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかもね

 

 

Fantasy, dream about me

空想で、私の夢を見て

 

And all that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかも

 

This emotion, I feel it

この感情わかるわ

 

This emotion, you feel it

あなたもわかるわよね

 

All that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかもね

 

 

 

What if I turn the lights right down?

もしも、電気を消したらどうするの?

 

I feel it

感じるわ

 

What if I turn the lights right down?

もしも、私が電気を消したらどうする?

 

You feel it

あなたも感じるわね

 

You and me in the dark right now

あなたと私は暗闇にいて

 

I feel it

感じるの

 

 

 

In your fantasy, dream about me

あなたの空想で、私の夢を見て

 

And all that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかも

 

Fantasy, dream about me

空想で、私の夢を見て

 

And all that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかも

 

This emotion, I feel it

この感情わかるわ

 

This emotion, you feel it

あなたもわかるわよね

 

All that we could do with this emotion

この感情でしそうなこととかもね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow