カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Bad For Me~ Meghan Trainor

 



 

Please don't make promises that you can't keep

守れないなら約束しないで

 

Your best intentions end up hurting me

あなたの善意は私を傷つけるの

 

No matter what, I'll love you endlessly 

どんなことがあっても、あなたをずっと愛してる

 

I know we're blood, but this love is bad for me

私達に強い絆があっても私にとってこれは悪い愛

 

I can't tell you what I wanna say

言いたいことも言えなくて

 

'Cause I, I'm afraid that you won't change

だって私、あなたは変わってくれないんじゃないかって

 

Sometimes, I just wanna scream in your face

たまにあなたに向かって叫びたくなるの

 

But when you're in pain, I just walk away

でもあなたが傷ついてるときに、私はその場を離れるだけ

 

And my, my therapist told me to write you a letter, mmm

セラピストからはあなたに手紙を書くように勧められたわ

 

She said if I did, it would make me feel better

そうすれば気分が良くなるかもって

 

But it wouldn't do shit even if I sent it

でもそれを送っても何もならないわ

 

'Cause you won't get it, you're too damn selfish, mmm

だってあなたには理解できない、あなたはそれだけ自己中だから

 

 

Please don't make promises that you can't keep

守れないなら約束しないで

 

Your best intentions end up hurting me

あなたの善意は私を傷つけるの

 

No matter what, I'll love you endlessly 

どんなことがあっても、あなたをずっと愛してる

 

But I gotta run, I gotta run from your reality

でも走らないと、あなたのリアリティに

 

I know we're blood, but this love is bad for me

私達に強い絆があっても私にとってこれは悪い愛

 

 

 

 

Damn, it's hard for me to let go

手放すのは辛い

 

From someone I held so close, mmm

あんなに強く抱きしめた人なのに

 

Damn, it's hard for me to draw that line

その線を引くなんて辛いの

 

And leave you on the other side

そして、あなたを反対側に置いて去るなんて

 

 

 

But my, my therapist told me to write you a letter, mmm

セラピストからはあなたに手紙を書くように勧められたわ

 

She said if I did, it would make me feel better

そうすれば気分が良くなるかもって

 

But it wouldn't do shit even if I sent it

でもそれを送っても何もならないわ

 

'Cause you won't get it, you're too damn selfish, mmm

だってあなたには理解できない、あなたはそれだけ自己中だから

 

Please don't make promises that you can't keep

守れないなら約束しないで

 

Your best intentions end up hurting me

あなたの善意は私を傷つけるの

 

No matter what, I'll love you endlessly 

どんなことがあっても、あなたをずっと愛してる

 

But I gotta run, I gotta run from your reality

でも走らないと、あなたのリアリティに

 

I know we're blood, but this love is bad for me

私達に強い絆があっても私にとってこれは悪い愛

 

 

 

 

And when you lie

そしてあなたが嘘をつくと

 

There's a part of you that dies

あなたの一部が失われてるみたいに

 

That I'm left with

私に残された大事なものが

 

It gets hectic

余計に困惑していくの

 

 

 

When you lie

そしてあなたが嘘をつくと

 

I wonder why I try

何で私はこんなことをしてるのかわからなくなるの

 

But you can't help it, you're too damn selfish, mmm

でも仕方ないの、あなたは自己中だから

 

 

 

Please don't make promises that you can't keep

守れないなら約束しないで

 

Your best intentions end up hurting me

あなたの善意は私を傷つけるの

 

No matter what, I'll love you endlessly 

どんなことがあっても、あなたをずっと愛してる

 

But I gotta run, I gotta run from your reality

でも走らないと、あなたのリアリティに

 

I know we're blood, but this love is bad for me

私達に強い絆があっても私にとってこれは悪い愛

 

I know we're blood, but this love is bad for me

私達に強い絆があっても私にとってこれは悪い愛なの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow