カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~So Mean~ Poppy

 

 

 

How did she get so mean? 

なんであの子は意地悪になったのかな?

 

 

 

Operating freely from another

彼から好きにされて

 

My head and my heart hate each other

私の頭と心はお互い険悪で

 

Can you keep a secret? keep it undercover

秘密守れる?言わないでね

 

Every day I wake up, it's a struggle, yeah

毎朝目を覚ますと、もがいてるの

 

Love me when I'm under your spell

あなたの魔法にかけられてる時は愛して

 

Hate me when I'm giving you hell

あなたを大変な目に遭わせてしまったら、嫌って

 

Judge me 'til you're blue like you love to do

そうするのが趣味みたいに私を批判して

 

You taught me how to hate myself, yuck

あなたが自分自身の嫌い方を教えてくれたの

 

Now she hates everything

今、あの子は何もかもを嫌ってて

 

How did she get here?

なんであの子はあんな感じになったの?

 

How did she get so mean?

あんなに意地悪になったのかな?

 

 

 

Dirt is all up in my wounds

私に傷に泥が塗られて

 

On my knees begging for the truth

私は真実を知りたくて、跪く

 

Ask me which side I am gonna choose

どっちの自分を選ぶのか、私に聞いてみて

 

Whatever side is without you, yeah

あなたがいないのならどっちでもいいのよ

 

She couldn't ever feel a thing

彼女には感情なんてなくて

 

She couldn't hear herself think

彼女には自分の考えもないの

 

Now she hates everything

今、彼女は何もかもを嫌ってる

 

How did she get here?

なんであの子は?

 

How did she get so mean?

あんなに意地悪になったのかな?

 

She couldn't ever feel a thing

彼女には感情なんてなくて

 

She couldn't hear herself think

彼女には自分の考えもないの

 

Now she hates everything

今、彼女は何もかもを嫌ってる

 

How did she get here?

なんであの子は?

 

How did she get so mean?

あんなに意地悪になったのかな?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow