カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Alien Love Call~ Turnstile

 

 

 

Can't be the only one

たった1つになれないんだ

 

Can't be the only one

オンリーワンに

 

Can't be the only one

なれないんだよ

 

 

 

All my glow is on

僕は全力で光を放って

 

Can the will be strong?

この意思を強く持ってられるのかな?

 

Can't be the only one

オンリーワンになれないんだ

 

 

 

Can't be the only one

たった1つになれないんだ

 

Can't be the only one

オンリーワンに

 

Can't be the only one

なれないんだよ

 

All my glow is on

僕は全力で光を放って

 

Can the will be strong?

この意思を強く持ってられるのかな?

 

Can't be the only one

たった1つになれないんだ

 

Can't be the only one

オンリーワンに

 

Can't be the only one

なれないんだよ

 

 

 

Light inside of me

僕の内にある光は

 

Hard enough to see

目に見えない程小さくて

 

What else could it mean?

それにどんな意味があるのかな?

 

Love is in the heart

愛は心の中にあって

 

It came like a dream

それは夢みたいに現れて

 

Loners out to roam

孤独はあてもなく彷徨って

 

Sewn at the seam

つなぎ目に縫い込まれて

 

Light inside of me

僕の内にある光は

 

Hard enough to be

存在もあり得ないほど小さくて

 

Locked inside my heart

この心のうちに閉じ込められてる

 

Floating in the dark

闇に浮かんでるんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow