カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~When's It Gonna Happen~ Tenille Townes

 

 

 

Never been good at expectations

期待することは得意じゃなくて

 

I think I expect too much

いつも期待しすぎるから

 

But if it's any consolation

でも、もしも慰めになるのなら

 

I still believe in love

私は未だに信じたいの

 

You know I got your invitation

あなたに招待してもらってから

 

Can't wait for Rosemary Beach

ローズマリー・ビーチに行くのが楽しみなの

 

Guess I should tell you he's not comin'

でもこれは言っておくわ、彼は来ない

 

There's no plus one, it's just me

追加で誰か来ることなんてないから、私だけよ

 

And I'll show up in a dress with a smile

そして、笑顔のドレス姿を披露するの

 

And I couldn't be happier for you

あなたのこと、ホントに嬉しく思うから

 

Sometimes I feel like I'm the last one standin'

時々、取り残されてる気分になるの

 

I look around and all my friends are fallin' in love

周りを渡せば友達はみんな恋してて

 

I'm scared to death I'll end up empty handed

私の手には何も残らないんじゃないかって不安になるの

 

Can't be the only one

運命の人にはなれないの

 

 

 

Thinking when's it gonna happen, happen to me

いつ私に訪れるのかって考えてるけど

 

Know it's supposed to happen naturally

それって不自然に訪れるんだろうね

 

When's it gonna happen to me?

でも、私にはいつ訪れるの?

 

 

 

I've been lookin' in the mirror

鏡の前の自分を見てる

 

Oh, I've been workin' on myself

ずっと、自分を磨いてるの

 

Got a big ol' room in a little house

小さな家だけど部屋は広く感じる

 

That I can't wait to share with someone else

誰かとシェアしたいんだけど

 

Sometimes I feel like I'm the last one standin'

時々、取り残されてる気分になるの

 

I look around and all my friends are fallin' in love

周りを渡せば友達はみんな恋してて

 

I'm scared to death I'll end up empty handed

私の手には何も残らないんじゃないかって不安になるの

 

Can't be the only one

運命の人にはなれないの

 

 

 

Thinking when's it gonna happen, happen to me

いつ私に訪れるのかって考えてるけど

 

Know it's supposed to happen naturally

それって不自然に訪れるんだろうね

 

When's it gonna happen?

いつ訪れるの?

 

Will it happen on a Tuesday afternoon?

火曜日の午後にでも?

 

When I'm sittin' at a cafe down the street

街のカフェで座ってる時

 

Will you say "hello" and I know it's you?

あなたが「ハロー」って声をかけてくれたら私にわかるの?

 

And you say "hello" and you know it's me?

あなたが「ハロー」って声をかける時、あなたにわかるの?

 

 

 

Oh, when's it gonna happen, happen to me?

いつ私に訪れるの?

 

Know it's supposed to happen naturally

それって不自然に訪れるんだろうね

 

When's it gonna happen to me?

でも、私にはいつ訪れるの?

 

Oh, to me

私に

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow