カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Change Of Heart~ Cyndi Lauper

 

 

 

Here I am

ここにいるわ

 

Just like I said I would be

ただ、私の言った通りで

 

I'm your friend

私はあなたの友達よ

 

Just like you think it should be

ただ、あなたの思い通りで

 

Did you think I would stand here and lie?

あなたはここに立って私が嘘を言うって思ったの?

 

While our moment was passing us by

私達の時間は過ぎ去ってくのに

 

Oh, while I'm here

私はここにいるの

 

 

 

Waiting for you change of heart

あなたの気持ちが変わるのを待ってるの

 

It just takes a beat

ひょんなきっかけで

 

To turn it around

変わるものなのよ

 

Yes, I'm waiting for your change of heart

そうね、私は今か今かと

 

At the edge of my seat

あなたの気持ちが変わるのを待ってるの

 

Please turn it around

ねえ、考え直して

 

 

 

Days go by

日々は過ぎ去って

 

Leaving me with a hunger

満たされない気持ちを私に残して

 

I could fly

私は飛べるの

 

Back to when we were younger

若かった頃にね

 

When adventures like cars we would ride

車を飛ばして冒険したり

 

And the years lied ahead still untried

まだ見ない年月が目の前に横たわってた頃に飛んで行くことも出来るわ

 

While I stand here

ここに立ってね

 

 

 

Waiting for you change of heart

あなたの気持ちが変わるのを待ってるの

 

It just takes a beat

ひょんなきっかけで

 

To turn it around

変わるものなのよ

 

Yes, I'm waiting for your change of heart

そうね、私は今か今かと

 

At the edge of my seat

あなたの気持ちが変わるのを待ってるの

 

Please turn it around

ねえ、考え直して

 

Turn it around, around, around

考え直して

 

 

 

Blind leading blind

盲が盲の手を引くみたいに

 

Never feel the laughter

おかしなことも感じずに

 

Search reveals the answer

ずっと模索するの

 

If it's truth that you're looking to find

でも何も答えを暴いてはくれなくて

 

It is nowhere outside of your mind

それはあなたの心の外にはないの

 

While I bide my time

私はその時を待ってるわ

 

 

 

Waiting for you change of heart

あなたの気持ちが変わるのを待ってるの

 

It just takes a beat

ひょんなきっかけで

 

To turn it around

変わるものなのよ

 

Yes, I'm waiting for your change of heart

そうね、私は今か今かと

 

At the edge of my seat

あなたの気持ちが変わるのを待ってるの

 

Please turn it around

ねえ、考え直して

 

Yes, I'm waiting for your change of heart

そうね、私は今か今かと

 

It just takes a beat

ひょんなきっかけで

 

To turn it around

変わるものなのよ

 

Yes, I'm waiting for your change of heart

そうね、私は今か今かと

 

At the edge of my seat

あなたの気持ちが変わるのを待ってるの

 

Please turn it around

ねえ、考え直して

 

Turn it around, around, around

考え直して

 

 

 

And I'm waiting for your change of heart

そうね、私は今か今かと待ってるの

 

Waiting for you change of heart

あなたの気持ちが変わるのを

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow