カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All I Want Is To Be With You~ John Mayer

 

 

 

I can fake it and pretend

嘘もつけるし、演技だってできるんだ

 

I don't wanna see your face again

キミの顔を2度と見たくないんだ

 

And I can find me someone new

新しい人にも出会えるし

 

But all I want is to be with you

でも、僕がしたいことはただ

 

I can learn how to let you go

キミと一緒にいること

 

And carry on with the one man show

キミを忘れることにも慣れて

 

I'll fade away into the blue

このままワンマンショーを続けても

 

But all I want is to be with you

憂鬱の中へ消えることも出来るんだ

 

All I want is to be with you

でも僕がしたいことはキミと一緒にいることだけ

 

 

 

I'll get dressed and hit the town tonight

今夜はおしゃれして街へ行くんだ

 

Meet some faces under neon lights

ネオンの下で仲間に会って

 

I dance alone with deja-vu

デジャヴの中で、独りぼっちで踊るんだ

 

But all I want is to be with you

でも、僕がしたいことはただ

 

All I want is to be with you

キミと一緒にいること

 

They said I'd hurt you, said I'd run

彼らは僕がキミを傷つけるって言ってたんだ、僕が逃げるって

 

Just like I always do with everyone

僕が誰と付き合っても、いつもそうしてたみたいに

 

But you were different I was true

でもキミは違ったんだ、僕は誠実だった

 

And all I want is to be with you

僕がしたいことは

 

All I want is to be with you

キミと一緒にいることだけ

 

All I want is to be with you

キミと一緒にいることだけなんだ

 

 

 

All I want is

僕のしたいことは

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow