カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lay Down Sally~ Eric Clapton

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

There is nothing that is wrong

 

間違いなんて何もないんだ

 

 

In waiting you to say here with me

 

キミにはここで僕と一緒に居て欲しいってことについて

 

 

I know you've got somewhere to go

 

キミには行かないといけない所があるって知ってるんだけど

 

 

But won't you make yourself at home and stay with me?

 

でも、気楽な感じで僕と一緒に居てくれないかな?

 

 

And don't you ever leave

 

そして、離れないで

 

 

 

 

 

 

 

Lay down, Sally, and rest you in my arms

 

横になりなよサリー、僕の腕の中で休んで

 

 

Don't you think you want someone to talk to?

 

話し相手が欲しいって思わない?

 

 

Lay down, Sally, no need to leave so soon

 

横になりなよサリー、そんなにすぐ行かなくたっていいじゃないか

 

 

I've been trying all night long just to talk to you

 

キミと話したいから一晩中頑張ってたんだよ

 

 

 

The sun ain't nearly on the rise

 

日が昇るまでまだ時間があるよ

 

 

And we still got the moon and stars above

 

まだ月も星も上に出てるんだし

 

 

Underneath the velvet skies

 

ベルベットの空の下で

 

 

Love is all that matters, won't you stay with me?

 

重要なのは愛で、僕と一緒に居てくれないかな?

 

 

And don't you ever leave

 

そして、離れないで欲しいんだ

 

 

 

 

 

 

 

Lay down, Sally, and rest you in my arms

 

横になりなよサリー、僕の腕の中で休んで

 

 

Don't you think you want someone to talk to?

 

話し相手が欲しいって思わない?

 

 

Lay down, Sally, no need to leave so soon

 

横になりなよサリー、そんなにすぐ行かなくたっていいじゃないか

 

 

I've been trying all night long just to talk to you

 

キミと話したいから一晩中頑張ってたんだよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I long to see the morning light

 

朝の光を見たくてうずいてる

 

 

Coloring your face so dreamily

 

キミの顔をうっとり彩るように

 

 

So don't you go and say goodbye

 

だから出て行かないでよ、サヨナラなんて言わないで

 

 

You can lay your worries down and stay with me

 

悩みなんて捨てて、僕と一緒に来ればいいじゃないか

 

 

And don't you ever leave

 

そして、離れないで

 

 

 

 

 

 

 

Lay down, Sally, and rest you in my arms

 

横になりなよサリー、僕の腕の中で休んで

 

 

Don't you think you want someone to talk to?

 

話し相手が欲しいって思わない?

 

 

Lay down, Sally, no need to leave so soon

 

横になりなよサリー、そんなにすぐ行かなくたっていいじゃないか

 

 

I've been trying all night long just to talk to you

 

キミと話したいから一晩中頑張ってたんだよ

 

 

Lay down, Sally, and rest you in my arms

 

横になりなよサリー、僕の腕の中で休んで

 

 

Don't you think you want someone to talk to?

 

話し相手が欲しいって思わない?

 

 

Lay down, Sally, no need to leave so soon

 

横になりなよサリー、そんなにすぐ行かなくたっていいじゃないか

 

 

I've been trying all night long just to talk to you

 

キミと話したいから一晩中頑張ってたんだよ

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow