カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~You Might Think~ The Cars

 

 


 

You might think I'm crazy

キミと一緒にブラブラしてる僕を

 

To hang around with you

おかしいって思うのかな

 

Maybe you think I'm lucky

多分、やることがあるだけで

 

To have something to do

ラッキーな人って思ってるのかもね

 

But I think that you're wild

でも、キミのことは素敵だって思う

 

Inside me is some child

僕は中身が子供だって思うよ

 

You might think I'm foolish

僕を馬鹿って思うかもしれないけど

 

Or maybe it's untrue

そうでもないかもしれない

 

You might think I'm crazy

僕をおかしいって思うかな

 

But all I want is you

でも、僕が欲しいのはキミだけなんだ

 

You might think it's hysterical

おかしいって思うかもしれないけど

 

But I know when you're weak

でも、僕にはキミが弱ってる時がわかるんだ

 

You think you're in the movies

自分が映画の中にいて

 

And everything's so deep

全てを深刻に考えるでしょ

 

But I think that you're wild

でも、あの儚い笑顔を見せられると

 

When you flash that fragile smile

キミはとても素敵だなって思うよ

 

You might think it's foolish

僕が経験させられたことも

 

What you put me through

馬鹿みたいって思うのかもね

 

You might think I'm crazy

僕をおかしいって思うかもしれないけど

 

But all I want is you

でも、僕が欲しいのはキミだけ

 

And it was hard, so hard to take

大変だったよ、受け入れられなかった

 

There's no escape without a scrape

苦境も逃れることも出来なくて

 

But you kept it going til the sun fell down 

でも、キミは日が落ちるまで

 

You kept it going

その困難なことを続けるんだ

 

Oh well, you might think I'm delirious

こうやってキミを追い詰めるなんて

 

The way I run you down

おかしいって思うかもしれないけど

 

But somewhere sometimes, when you're curious

でもどこかで、いつかキミがなったら

 

I'll be back around

僕は戻ってくるよ

 

Oh I think that you're wild

キミは素敵だ

 

And so uniquely styled

スタイルもいいしユニークで

 

You might think it's foolish

こんなに危ないランデブーなんて

 

This chancy rendezvous

馬鹿馬鹿しいって思うかもしれない

 

You might think I'm crazy

僕をおかしいって思うかもしれないけど

 

But all I want is you

僕が欲しいのはキミだけなんだ

 

All I want is you

キミだけ

 

All I want is you

キミだけなんだよ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow