カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lately~ Porches

 

 

 

My vibe has been pretty fucking

僕の鼓動は最高さ

 

Crazy, crazy, crazy, crazy

狂わしいほどに

 

Lately, lately, lately, lately

最近ずっと

 

Baby, baby, who's the baby?

ベイビー、キミのベイビーって誰なの?

 

Baby, baby, if you want to run away from me

ベイビー、もしも僕と駆け落ちしたいって思ってるなら

 

I wouldn't blame you

僕は責めないさ

 

If I could I probably would do the same

もしも僕だったら同じことしてるだろう

 

I can relate to you

キミの気持ちもわかるさ

 

 

 

Baby, baby, baby, baby

ベイビー

 

Lately, lately, lately, lately

最近ね

 

Baby, baby, baby, baby

ベイビー

 

Lately, lately, lately, lately

最近ずっとさ

 

 

 

Your love makes me wild

キミの愛が僕を狂わせるんだ

 

But I am

でも、僕は

 

Lazy, lazy, lazy, lazy

サボりがちなんだ

 

Lately, lately, lately, lately

最近ずっとね

 

Baby, baby, who's the baby?

ベイビー、キミのベイビーって誰なの?

 

Baby, baby, if you want to run away from me

ベイビー、もしもキミと駆け落ちしたいって思うのなら

 

I wouldn't blame me

自分を責めないで

 

If you could I probably would do the same

もしもキミだったら同じことしてるだろうね

 

You can relate to you

ミの気持ちもわかるさ

 

 

 

Baby, baby, baby, baby

ベイビー

 

Lately, lately, lately, lately

最近ね

 

Baby, baby, baby, baby

ベイビー

 

Lately, lately, lately, lately

最近ずっとさ

 

 

 

Tony, Tony Soprano

トニー・ソプラノ

 

I'm making me heard

僕の意見を聞いて

 

I eat my dinner

夕食を食べて

 

I eat my dessert

デザートを食べて

 

I wanna know what you think it's worth

キミが考えてることは、やる価値があるのかってこと

 

Lately, lately, lately, lately

最近

 

Crying out, how's everybody holding up out there?

最近、みんなも辛い思いをしてるんだよ

 

I miss you so much, I could

キミが恋しいんだ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow