カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Girlfriend~ Charlie Puth

 

 

 

Tried of this conversation

この会話に飽きてしまったんだ

 

We didn't come all this way

僕達はこんなとこまで来たんじゃなくて

 

To touch a little, kiss a little

少しだけ触れて、少しだけキスして

 

All night long

一晩中ね

 

You wanna hear me say it

キミは僕の言うことを聞きたいのか

 

I know I kept you waitin'

待たせたのはわかってるけど

 

Just a little, just a little

少しだけ

 

All night long

そして、一晩中

 

Can't stop

止まれないよ

 

'Til you're lyin' right here next to me

キミが隣で横になるまで

 

I should stop

やめたほうがいいのか

 

But I think I'll do it anyway

でも、どうせならしてみようかなって思うんだ

 

 

 

Baby, would you ever want to be my girlfriend?

ベイビー、僕の彼女になりたかい?

 

I don't wanna play no games

駆け引きなんてしたくないんだ

 

This is more than just a phase

これはただのフェーズじゃなくて

 

Baby, would you ever want to be my girlfriend?

ベイビー、僕の彼女になりたい?

 

If you want it, let me know

もしもキミが欲しいのなら言ってよ

 

We could make this official

オフィシャルに付き合ってるって言えるんだから

 

 

 

Don't we look perfect, baby?

完璧に見えないかな?

 

Let's take this further, baby

前に進めよう

 

Just a little, just a little

少しだけね

 

All night long

ただ、一晩中

 

If I was your boyfriend, I

もしも、僕がキミの彼氏だったら

 

I'd be givin' you all my time

キミに全ての時間をあげるさ

 

Not just a little, just a little

少しだけじゃないよ

 

All night long

一晩中ね

 

Can't stop

止まれないよ

 

'Til you're lyin' right here next to me

キミが隣で横になるまで

 

I should stop

やめたほうがいいのか

 

But I think I'll do it anyway

でも、どうせならしてみようかなって思うんだ

 

 

 

Baby, would you ever want to be my girlfriend?

ベイビー、僕の彼女になりたかい?

 

I don't wanna play no games

駆け引きなんてしたくないんだ

 

This is more than just a phase

これはただのフェーズじゃなくて

 

Baby, would you ever want to be my girlfriend?

ベイビー、僕の彼女になりたい?

 

If you want it, let me know

もしもキミが欲しいのなら言ってよ

 

We could make this official

オフィシャルに付き合ってるって言えるんだから

 

 

 

Hold on, you're makin' me 

待ってよ、僕がキミを作り上げたんだ

 

Hold on, you're makin' me

キミが僕を作ったんだ

 

My girlfriend

僕の彼女よ

 

Hold on, you're makin' me 

待ってよ、僕がキミを作り上げたんだ

 

Hold on, you're makin' me

キミが僕を作ったんだ

 

My girlfriend

僕の彼女よ

 

 

 

I can't stop

止まれないんだ

 

Know I should stop

わかってるよ、やめたほうがいい

 

But I had to do it anyway, I had to do it anyway

でも、どうせなら試してみたいんだ

 

I had to do it anyway, I had to do it anyway

どうせなら、やってみたほうがいいって思うんだ

 

 

 

Baby, would you ever want to be my girlfriend?

ベイビー、僕の彼女になりたかい?

 

I don't wanna play no games

駆け引きなんてしたくないんだ

 

This is more than just a phase

これはただのフェーズじゃなくて

 

Baby, would you ever want to be my girlfriend?

ベイビー、僕の彼女になりたい?

 

If you want it, let me know

もしもキミが欲しいのなら言ってよ

 

We could make this official

オフィシャルに付き合ってるって言えるんだから

 

 

 

Hold on, you're makin' me 

待ってよ、僕がキミを作り上げたんだ

 

Hold on, you're makin' me

キミが僕を作ったんだ

 

My girlfriend

僕の彼女よ

 

Hold on, you're makin' me 

待ってよ、僕がキミを作り上げたんだ

 

Hold on, you're makin' me

キミが僕を作ったんだ

 

My girlfriend

僕の彼女よ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow