カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Skinny Love~ Birdy

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Come on skinny love just last the year

 

この痩せ細った愛、あと少しだけ持ちこたえて欲しいの

 

 

Pour a little salt, we were never here

 

自分を慰めるように、私達は最初からここには居なかったの

 

 

My, my, my, my, my, my, my, my

 

私の、私の愛よ

 

 

Staring at the sink of blood and crushed veneer

 

シンクに飛び散った血と木片を見つめながら

 

 

I tell my love to wreck it all

 

あの人に全てを壊すと伝えるの

 

 

Cut out all the ropes and let ket me fall

 

すべてのロープを切れば、私は落ちて行くわ

 

 

My, my, my, my, my, my, my, my

 

私の、私の愛よ

 

 

Right in this moment this order's tall

 

でも、今はそれをする気にはなれないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I told you to be patient

 

あなたに我慢強くなってって言ったの

 

 

I told you to be fine

 

良い人になって欲しいって言ったの

 

 

And I told you to be balanced

 

そして、落ち着きを持って欲しいとも言ったの

 

 

And I told you to be kind

 

思いやりも持って欲しいって

 

 

In the morning I'll be with you

 

朝を迎えると私はあなたと一緒に居るでしょう

 

 

But it will be a different kind

 

でも、それはもう違うものになってるわ

 

 

I'll be holding all the tickets

 

私はあなたに見合う人になりたかったわ

 

 

And you'll be owning all the fines

 

でも、あなたはありのままで生きて行くんだわ

 

 

Come on skinny love what happened here

 

この痩せ細った愛よ、あと少しだけ持ちこたえて欲しい

 

 

We suckled on the hope in lite brassieres

 

私達は薄いブラジャーの中に希望を見出すの

 

 

My, my, my, my, my, my, my, my

 

私の、私の愛よ

 

 

Sullen load is full, so slow on the split

 

重苦しくて、負担が大きくなるとゆっくりと別れて行くわ

 

 

 

 

 

 

 

And I told you to be patient

 

あなたに我慢強くなってって言ったの

 

 

And I told you to be fine

 

良い人になって欲しいとも言ったわ

 

 

And I told you be balanced

 

そして、落ち着きを持って欲しいとも言ったの

 

 

And I told you be kind

 

思いやりも

 

 

And now all your love is wasted

 

今、あなたの愛はすべて無駄になってしまう

 

 

And who the hell was I?

 

私はそんなに最低だった?

 

 

I'm breaking at the britches

 

私の心は引き裂かれて

 

 

And at the end of all your lines

 

そして、あなたのせいで破局を迎えるの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Who will love you?

 

誰があなたを愛すの?

 

 

Who will fight?

 

誰があなたと喧嘩をするの?

 

 

Who will fall far behind?

 

誰がまた置き去りにされるの?

 

 

Come on skinny love

 

この痩せ細った愛を

 

 

My, my, my, my, my, my, my, my

 

私の、私の愛よ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow