カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Ready For Love~ Pixies

 

 

Don't mind the rain

雨は気にしないけど

 

But now it won't stop

でも、もう止むこともないだろう

 

You think that I'm vain

僕に中身なんてないって思ってるだろうけど

 

But I'm calling your bluff

でも、キミのハッタリも聞かせてよ

 

I'm ready, I'm ready

用意はできてる

 

I'm ready, I'm ready for love

愛を受け入れる用意は

 

You might think I'm vain

僕に中身なんてないって思うかもしれないけど

 

But I'm calling your bluff

でも、キミも何か言って来いよ

 

I don't mind the rain

雨は気にしないけど

 

But I'm ready for love

でも、僕は愛を受け入れる用意はできてるよ

 

 

 

I'm no poet, not a sailor

僕は詩人でもなければ船乗りでもない

 

I don't ride the setting sun

沈む夕日にも乗れない

 

I'm succeeding as a "failer"

僕は「失敗者」として成功してる

 

But I don't want to hurt no one

でも、誰も傷つけたくないんだ

 

 

 

And don't mind the rain

雨は気にしないけど

 

Ah, but now it won't stop

でも、もう止むこともないだろう

 

You might think I'm vain

僕に中身なんてないって思ってるだろうけど

 

But I'm not

でも、僕はそんなんじゃないんだ

 

 

 

You might think I'm vain

僕に中身なんてないって思うかもしれないけど

 

But I'm calling your bluff

でも、キミも何か言って来いよ

 
 
 
 

I'm ready for love

愛を受け入れる用意は

 
 

I'm ready for love

愛を受け入れる用意は

 
 

You might think I'm vain

僕に中身なんてないって思うかもしれないけど

 

But I'm calling your bluff

でも、キミも何か言って来いよ

 

I don't mind the rain

雨は気にしないけど

 

But I'm ready for love

でも、僕は愛を受け入れる用意はできてるよ

 

 

So I'll say it once again

だからもう一度言うよ

 

I am ready for love

愛を受け入れる用意は出来てるんだ

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow