カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~All My Ghosts~ Lizzy McAlpine

 

 

 

You got a Slurpee for free

あなたはタダでスラーピーをもらってた

 

I caught you lookin' at me in the 7/11

セブンイレブンで私を見てたわよね?

 

Under fluorescent lights

蛍光灯の下で

 

We walked in comfy silence

私達は一緒に歩いたの、沈黙がちょうどいい

 

Footsteps down familiar sidewalk

よく行く歩道に足を運んで

 

Knowing that we were here in our dreams last night

昨日の夜、夢の中でも一緒にいたよね

 

 

 

All my ghosts are with me

私は幽霊と一緒にいるの

 

I know you feel them too

あなたも感じてると思うわ

 

Ridin' shotgun next to your free Slurpee

あなたのタダのスラーピーの横で銃を構えて

 

They know all of my habits, but they don't know about you

私の癖はバレてるけど、あなたのことは知られてないの

 

I hope that's true

それがホントなら良いけど

 

We made sangria and failed

私達はサングリアを一緒に作って失敗して

 

I spilled Mac and cheese on my pants

パンツにマカロニ・アンド・チーズをこぼした

 

And thought about kissing you underneath kitchen lights

そしてキッチンの明かりの下であなたにキスしたいって思ったの

 

Oh, all my ghosts are with me

私は幽霊と一緒にいるの

 

I know you feel them too

あなたの感じてると思うわ

 

Oh, did you stand there while we were takin' shots of Brandy?

私達がブランデーを飲んでる時、あなたもそこにいたの?

 

They know all of my habits, but they don't know about you

私の癖はバレてるけど、あなたのことは知られてないの

 

I hope that's true

それが、ホントなら良いんだけど

 

I can see it now

私には見えるわ

 

The wedding of the year

素晴らしい結婚式が

 

I can see it now

私には見えるの

 

He stands up there and wipes his tears

彼がそこに立って、涙を拭いてる姿が

 

I can see it now

私には見えるわ

 

And all my ghosts disappear

私の幽霊は消えて

 

I can see it crystal clear

全てがハッキリと見えるの

 

You got a Slurpee for free

あなたはタダでスラーピーをもらってた

 

I caught you lookin' at me in the 7/11

セブンイレブンで私を見てたわよね?

 

Under fluorescent lights

蛍光灯の下で

 

 

 

And all my ghosts were with me

幽霊と一緒にいるの

 

I know you feel them too

あなたの感じてると思うわ

 

Watchin' as I started to get dizzy

フラフラになりながらそれを見つめて

 

 

 

'Cause I hate all my habits

だって、私の癖は全部嫌いなの

 

But I happen to love you

でも、実はあなたが好きなの

 

I hope that's true

それが本当なら良いんだけどね

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow