カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Drive Away~ Krewella

 

 

 

 

Tonight, I'm gonna get in my car

今夜、私の車に乗って

 

And just drive away, drive away

走り去ろう

 

I'll admit, I've been faded

ハイになってるのは認めるわ

 

I'm countin' up the ways I could escape it

私は逃げ出すための方法を考えてたの

 

Feelin' like I should face it

向き合わないといけない

 

'Cause I been lookin' in the darkest place

だって、ずっと暗い場所を見つめてたから

 

Someone tell me, just be honest, am I worth it?

誰か本当のことを教えて、私にはその価値があると思う?

 

'Cause all I got is chaos underneath the surface

だって、私の皮膚の下には混沌しかないの

 

Oh no, is there sometin' better?

ねえ、もっといいものなんてあると思う?

 

Let me know, let me know

誰か教えて

 

Tonight, I'm gonna get in my car

今夜、私の車に乗って

 

And just drive away, drive away

走り去ろう

 

You'll find me in the sky with the stars

星空で私を見つけられるわ

 

Come fly with me, fly with me

一緒に空を飛ぼう

 

 

 

And if I ever go missin', then the world'll keep spinnin'

そして私がいなくなっても、世界は回ってる

 

'Cause I'm just another tainted soul

だって私の魂が汚れてしまっただけだから

 

Tonight, I'm gonna get in my car

今夜、私の車に乗って

 

And just drive away, drive away

走り去ろう

 

 

 

Drive away

走り去ろう

 

Drive away

走り去りましょう

 

Drive away

走り去ろう

 

Tonight, I'm gonna get in my car

今夜、私の車に乗って

 

And just drive away, drive away

走り去ろう

 

 

 

Know we all go through phases

いろんな場面を潜り抜けて

 

The shit is bittersweet, I can taste it

ほろ苦かったその味を思い出すの

 

Nothin' happens from waitin'

このまま待ってても何も始まらない

 

And I'm dyin' to feel anything, we're jaded

何か感じたくて仕方ないの、もうウンザリ

 

Someone tell me, just be honest, am I worth it?

誰か本当のことを教えて、私にはその価値があると思う?

 

'Cause all I got is chaos underneath the surface

だって、私の皮膚の下には混沌しかないの

 

Oh no, is there sometin' better?

ねえ、もっといいものなんてあると思う?

 

Let me know, let me know

誰か教えて

 

Tonight, I'm gonna get in my car

今夜、私の車に乗って

 

And just drive away, drive away

走り去ろう

 

You'll find me in the sky with the stars

星空で私を見つけられるわ

 

Come fly with me, fly with me

一緒に空を飛ぼう

 

 

 

And if I ever go missin', then the world'll keep spinnin'

そして私がいなくなっても、世界は回ってる

 

'Cause I'm just another tainted soul

だって私の魂が汚れてしまっただけだから

 

Tonight, I'm gonna get in my car

今夜、私の車に乗って

 

And just drive away, drive away

走り去ろう

 

 

 

Drive away

走り去ろう

 

Drive away

走り去りましょう

 

Drive away

走り去ろう

 

Tonight, I'm gonna get in my car

今夜、私の車に乗って

 

And just drive away, drive away

走り去ろう

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow