カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Making Time~ Rex Orange County

 

 

 

Making time

僕が時間を作るのは

 

Just to see you, woah

ただ、キミに会うためで

 

We're safe inside

家の中は安全さ

 

You make things fine

キミは全てを安心させてくれるから

 

Don't wait up

待たないでいいんだ

 

I'm okay, I'm okay

僕は大丈夫

 

Making time tonight

今夜、僕が時間を作るのは

 

Just to see you, woah

キミに会うため

 

We're safe inside

家の中は安全さ

 

You make things right

キミが全て安心させてくれるから

 

Don't wait up

待たなくていい

 

I'm okay, I'm okay

僕は大丈夫

 

Making time tonight

今夜、僕が時間を作るのは

 

Just to see you, no, no

キミに会うためで

 

We're safe inside

家の中は安全さ

 

You make things fine

キミは全てを安心させてくれるから

 

So don't wait up

待たないでいいんだ

 

I'm okay, I'm okay

僕は大丈夫

 

Making time

時間を作るから

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow