カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Never See You Dance~ Totally Enormous Extinct Dinosaurs

 

 

 

Don't you want my love?

僕の愛が欲しいんだろ?

 

You want me, I want you more

キミは僕を求めてる、僕はそれ以上にキミを求めてるんだ

 

I wanna see you dancing

キミのダンスを見たいんだ

 

I've never seen you dancing

キミのダンスを見たことがないから

 

Don't be like that, making me wait

僕をずっと待たせないでよ

 

I only came here for you

キミのためにここにきたんだ

 

As if I'm leaving without you

キミを置いて行くわけないだろ

 

How long, how long have I been waiting now?

どれだけキミを待ってたらいいの?

 

Only for the hope of one kiss 

一回のキスを待ち望んでるんだ

 

Love and loneliness

愛と孤独を

 

How long, how long have I been waiting now?

どれだけキミを待ってたらいいの?

 

Only for the hope of one kiss 

一回のキスを待ち望んでるんだ

 

Love and loneliness

愛と孤独を

 

 

 

Don't you want my love?

僕の愛が欲しい?

 

Does it feel so wrong?

そんなに間違ってる気がする?

 

 

 

You want me, I want you more

キミは僕を求めてる、僕はそれ以上にキミを求めてるんだ

 

I wanna see you dancing

キミのダンスを見たいんだ

 

I've never seen you dancing

キミのダンスを見たことがないから

 

Don't be like that, making me wait

僕をずっと待たせないでよ

 

I only came here for you

キミのためにここにきたんだ

 

As if I'm leaving without you

キミを置いて行くわけないだろ

 

How long, how long have I been waiting now?

どれだけキミを待ってたらいいの?

 

Only for the hope of one kiss 

一回のキスを待ち望んでるんだ

 

Love and loneliness

愛と孤独を

 

Don't you want my love?

僕の愛が欲しい?

 

Does it feel so wrong?

そんなに間違ってる気がする?

 

I've never seen you dancing

キミのダンスを見たことがないから

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow