カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~In Real Life~ Mandy Moore

 

 

 

I just got a front row seat to real life

私はリアルを最前線で見てるの

 

And now I gotta open my eyes

だから、目を開かないと

 

It's too late to wait until it feels right

納得が行くまで待つにはもう遅過ぎて

 

Now I gotta start the long goodbye

長いさよならを始めないと

 

I spent every day filling every page

全てのページを埋めるために毎日を費やしてた

 

How the world revolved around me

自分を中心に世界が回ってるかのように

 

When I saw your face, I knew right away

あなたの顔を見たとき、すぐにわかったわ

 

We'd be whoever we wanted to be

自分がなりたいようになればいいんだって

 

 

 

In real life

現実を

 

Somebody loves me

誰かが私を愛してくれるの

 

In real life

リアルで

 

Somebody needs me

誰かが私を必要としてくれるの

 

 

 

I've been seeing friends of mine in real life

現実世界で友達に会って

 

Going through the motions, spinning wheels, spinning their wheels

ダラダラ過ごして、報われない努力をしてる

 

Everything is happening in real time

今、この時間に全て起きてる

 

Rising tide is nipping at my heels

満潮の時期はもうすぐで

 

But I'm different now, I'm not sure how

でも、私はもう違う人間なの

 

The world don't revolve around me

自分中心には回らない世界がどんなのかわからないの

 

Coming out of the dark with you in my arms

あなたと一緒に暗闇から抜け出して

 

We see whatever we needed to see

私達が見たいものを見ればいいと思うわ

 

 

 

In real life

現実を

 

Somebody loves me

誰かが私を愛してくれるの

 

In real life

リアルで

 

Somebody needs me

誰かが私を必要としてくれるの

 

In real life

現実を

 

 

 

The curtains were drawn, the circus moved on

幕が上がってサーカスは始まるの

 

Once I saw who I was in your eyes

あなたの瞳に映る私を見た時

 

Now each minor key sounds major to me

マイナーキーはメジャーキーに聞こえたの

 

And everything feels harmonized

全てがハーモニーになったの

 

 

 

Somebody loves me

誰かが私を愛してくれるの

 

Somebody needs me

誰かが私を必要としてくれるの

 

In real life

現実を

 
Somebody wants me
 
誰かが私を求めてくれるの
 
 
 
 
Thank you for watching♪Have a good time♪
 
 
 
See You Tomorrow