カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I'm With You~ Avril Lavigne

 

 

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

I'm standing on the bridge

 

橋の上に立ってるの

 

 

I'm waiting in the dark

 

闇の中で待ってるの

 

 

I thought you'd be here by now

 

今頃、あなたはここに居ると思ってたけど

 

 

There's nothing but the rain

 

雨が降る以外、何も無くて

 

 

No footsteps on the ground

 

足跡も無くて

 

 

I'm listening but there's no sound

 

耳を澄ましたけど、何にも聞こえないの

 

 

Isn't anyone tryin' to find me

 

誰かが私を見つけてくれないかな

 

 

Won't somebody come take me home

 

きっと誰も私のことなんか家に連れて行ってはくれないわね

 

 

 

 

 

 

 

It's a damn cold night

 

なんて寒い夜なの

 

 

Trying to figure out this life

 

この人生を考えてみるけど

 

 

Won't you take me by the hand

 

この手を取ってくれるのなら

 

 

Take me some where new

 

新しい場所に連れて行ってくれるのなら

 

 

Don't know who you are but I

 

あなたが誰かも分からないけど

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行く

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行くわ

 

 

 

 

I'm looking for a place

 

私は居場所を探してるの

 

 

I'm searching for a face

 

気にいる顔を探してるのよ

 

 

Is anybody here I know

 

私が知ってる人はいないかな

 

 

'Cause nothing's going right

 

だって、何もかも上手くいかないの

 

 

And everything's a mess

 

全部がめちゃくちゃで

 

 

And no one likes to be alone

 

誰もが独りは嫌だからね

 

 

 

Isn't anyone tryin' to find me

 

誰かが私を見つけてくれないかな

 

 

Won't somebody come take me home

 

きっと誰も私のことなんか家に連れて行ってはくれないわね

 

 

 

 

 

 

 

It's a damn cold night

 

なんて寒い夜なの

 

 

Trying to figure out this life

 

この人生を考えてみるけど

 

 

Won't you take me by the hand

 

この手を取ってくれるのなら

 

 

Take me some where new

 

新しい場所に連れて行ってくれるのなら

 

 

Don't know who you are but I

 

あなたが誰かも分からないけど

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行く

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行くわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Why is everything so confusing

 

なんで、全部こんなに複雑なんだろう

 

 

Maybe I'm just out of my mind

 

多分、考えたこともなかったからね

 

 

 

 

 

 

 

It's a damn cold night

 

なんて寒い夜なの

 

 

Trying to figure out this life

 

この人生を考えてみるけど

 

 

Won't you take me by the hand

 

この手を取ってくれるのなら

 

 

Take me some where new

 

新しい場所に連れて行ってくれるのなら

 

 

Don't know who you are but I

 

あなたが誰かも分からないけど

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行く

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行くわ

 

 

Won't you take me by the hand

 

この手を取ってくれるのなら

 

 

Take me some where new

 

新しい場所に連れて行ってくれるのなら

 

 

Don't know who you are but I

 

あなたが誰かも分からないけど

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行く

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行くわ

 

 

Won't you take me by the hand

 

この手を取ってくれるのなら

 

 

Take me some where new

 

新しい場所に連れて行ってくれるのなら

 

 

Don't know who you are but I

 

あなたが誰かも分からないけど

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行く

 

 

I'm with you

 

私はあなたについて行くわ

 


 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow