カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Sweet Dreams~ Beyonce

 

 

 

 

 

 

 

Every night I rush to my bed

 

毎晩ベッドまで走っていくの

 

 

With hopes that maybe I'll get a chance to see you when I close my eyes

 

目を閉じればあなたに会えるかもしれないって思いながら

 

 

I'm going outta my head

 

気がおかしくなって来て

 

 

Lost in a fairytale

 

おとぎの世界に迷い込んだの

 

 

Can you hold my hands and be my guide?

 

私の手を取って案内してくれる?

 

 

Clouds filled with stars cover your skies

 

星の大群があなたの空を埋め尽くして

 

 

And I hope it rains

 

そして、降り注いでくれたら

 

 

You're the perfect lullaby

 

あなたは最高の子守唄

 

 

What kind of dream is this?

 

なんて言う夢なの、これは

 

 

 

 

 

 

 

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

 

あなたは甘い夢、それとも美しい悪夢?

 

 

Either way I, don't wanna wakeup from you

 

どっちにしてもあなたの夢から醒めたくないの

 

 

Sweet dream or a beautiful nightmare

 

甘い夢、それとも美しい悪夢?

 

 

Somebody pinch me, your loves too good to be true

 

誰か私をつねって、あなたの愛が真実なら素敵すぎるの

 

 

My guilty pleasure I ain't goin nowhere

 

私のいけない楽しみ、どこにも行かないわ

 

 

Baby, long as you're here

 

ベイビー、あなたがここにいる限り

 

 

I'll be floating on air cause you're my, you're my...

 

空に浮かんでる、だってあなたは私の...

 

 

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

 

あなたは甘い夢?それとも美しい悪魔なの?

 

 

Either way I, don't wanna wake up from you

 

どっちにしてもあなたの夢から醒めたくないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I mention you when I say my prayers

 

私がお祈りしてる時に

 

 

I wrap you around all of my thoughts

 

あなたを私の思いで包む

 

 

Boy, you're my temporary high

 

ねえ、あなたは私の束の間の興奮

 

 

I wish that when I wake up you're there

 

目が醒めたらそこにいて欲しいの

 

 

To wrap your arms around me for real and tell me you'll stay by side

 

本当にあなたの腕に包まれてて、私の側にいると言って欲しいわ

 

 

Clouds filled with stars cover your skies

 

星の大群があなたの空を埋め尽くして

 

 

And I hope it rains

 

そして、降り注いでくれたら

 

 

You're the perfect lullaby

 

あなたは最高の子守唄

 

 

What kind of dream is this?

 

なんて言う夢なの、これは

 

 

 

 

 

 

 

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

 

あなたは甘い夢、それとも美しい悪夢?

 

 

Either way I, don't wanna wakeup from you

 

どっちにしてもあなたの夢から醒めたくないの

 

 

Sweet dream or a beautiful nightmare

 

甘い夢、それとも美しい悪夢?

 

 

Somebody pinch me, your loves too good to be true

 

誰か私をつねって、あなたの愛が真実なら素敵すぎるの

 

 

My guilty pleasure I ain't goin nowhere

 

私のいけない楽しみ、どこにも行かないわ

 

 

Baby, long as you're here

 

ベイビー、あなたがここにいる限り

 

 

I'll be floating on air cause you're my, you're my...

 

空に浮かんでる、だってあなたは私の...

 

 

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

 

あなたは甘い夢?それとも美しい悪魔なの?

 

 

Either way I, don't wanna wake up from you

 

どっちにしてもあなたの夢から醒めたくないわ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tattoo your name across my heart

 

私の心にある、あなたの名前をタトゥーするの

 

 

So it will remain...

 

だからいつまでもそのままで...

 

 

Not even death can make us part

 

死ぬことさえも私達を別れさせられないわ

 

 

What king of dream is this?

 

なんて夢なのこれは?

 

 

 

 

 

 

 

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

 

あなたは甘い夢、それとも美しい悪夢?

 

 

Either way I, don't wanna wakeup from you

 

どっちにしてもあなたの夢から醒めたくないの

 

 

Sweet dream or a beautiful nightmare

 

甘い夢、それとも美しい悪夢?

 

 

Somebody pinch me, your loves too good to be true

 

誰か私をつねって、あなたの愛が真実なら素敵すぎるの

 

 

My guilty pleasure I ain't goin nowhere

 

私のいけない楽しみ、どこにも行かないわ

 

 

Baby, long as you're here

 

ベイビー、あなたがここにいる限り

 

 

I'll be floating on air cause you're my, you're my...

 

空に浮かんでる、だってあなたは私の...

 

 

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare

 

あなたは甘い夢?それとも美しい悪魔なの?

 

 

Either way I, don't wanna wake up from you

 

どっちにしてもあなたの夢から醒めたくないわ

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow