カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Tunnel Of You~ Cannons

 

 

 

Hey, why don't you come around? I miss you, babe

ねえ、家に来ない?寂しいの

 

Stay and life me up, don't let me hit the ground

ここで私を元気付けてずっと落ち込んでたくないの

 

'Cause I've been walking past midnight

だって、深夜を過ぎてから私は歩いてた

 

And I've been talking to the moon about you

あなたのことを月に話してあげてたの

 

 

 

There's nothing I can do

私には何もできなくて

 

I'm falling into the tunnel of you

あなたのトンネルに入ってしまったから

 

Into the tunnel of you

あなたのトンネルに

 

Ooh, there's nothing I can do

私には何もできないの

 

I'm falling into the tunnel of you

あなたのトンネルに入ってしまったから

 

Into the tunnel of you

あなたのトンネルに

 

 

 

Cry, I'll save my tears for when the summers dry

乾いた夏のために、私の涙をとっておくわ

 

Over you, you hurt me most when I al close to you

あなたの涙を親密になった頃が一番傷つくの

 

A thousand storms that rage in my heart

何千もの雷が、私の心で怒り出す

 

A million more to break our love apart

もっと何百万もの雷が私達の愛を壊しにくるの

 

 

 

There's nothing I can do

私には何もできなくて

 

I'm falling into the tunnel of you

あなたのトンネルに入ってしまったから

 

Into the tunnel of you

あなたのトンネルに

 

Ooh, there's nothing I can do

私には何もできないの

 

I'm falling into the tunnel of you

あなたのトンネルに入ってしまったから

 

Into the tunnel of you

あなたのトンネルに

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow