カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~These Are The Ways~ Red Hot Chili Peppers

 

 

 

Make me a fist

拳を見せてくれ

 

Purple Mountain road that I can't miss

あの紫の山道は絶対に外せない

 

Have we all had enough?

僕達が持ってるのは十分なのかな?

 

Have we all had too much?

十分なのかな?

 

Lost in a dream

夢の中で彷徨う

 

Please step down from your bully machine

キミはそのイジメマシーンから降りてくれよ

 

Can we all back it up?

僕達は全てバックアップできるのか?

 

Can we all give it up?

全て諦めれるのか?

 

 

 

These are the ways when you come from America

アメリカから来たのなら、これがそのやり方さ

 

The sights, the sounds, the smells

この光景、音、香り

 

These are the ways when you come from America

アメリカから来たのなら、これがそのやり方

 

I don't want to die and she's gonna take good care of ya

僕は死にたくないんだ、彼女がキミの面倒を見てくれるだろう

 

I just want to thrive and there's gonna be hysteria

僕はただ成功を手にしたいだけ、そしてそこにはヒステリーが待ってるんだ

 

 

 

Don't be late

遅れるな

 

Walk us through the golden gate

ゴールデンゲートへ僕達を通して

 

Bruce and George

ブルースとジョージは

 

Singing for their own reward

自らの報酬のために歌うんだ

 

 

 

Take me inside

中に入れてくれ

 

Twenty three windows and it's gonna be a long ride

23枚の窓がある車に、これから長いドライブになるだろうね

 

All had enough?

もう僕達が持ってるのは

 

Have we all had too much?

十分なのかな?

 

Sing me the blues

ブルースを歌ってくれよ

 

Cowgirl's tight in her basketball shoes

カウガールはタイトなバスケットシューズを履いて

 

Can we all back it up?

僕達は全てを支持できるのかな?

 

Can we all give it up?

全てを諦められるのかな?

 

 

 

These are the ways when you come from America

アメリカから来たのなら、これがそのやり方さ

 

The sights, the sounds, the smells

この光景、音、香り

 

These are the ways when you come from America

アメリカから来たのなら、これがそのやり方

 

I don't want to die and she's gonna take good care of ya

僕は死にたくないんだ、彼女がキミの面倒を見てくれるだろう

 

I just want to thrive and there's gonna be hysteria

僕はただ成功を手にしたいだけ、そしてそこにはヒステリーが待ってるんだ

 

 

 

Don't be late

遅れるな

 

Walk us through the golden gate

ゴールデンゲートへ僕達を通して

 

Bruce and George

ブルースとジョージは

 

Singing for their own reward

自らの報酬のために歌うんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow