カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Unpredictable~ Olly Murs

 

 

 

youtu.be



 

 

 

 

 

 

I'm sick, I like it

 

ウンザリなんだけど、好きなんだ

 

 

There's a moment when we fight

 

喧嘩するときもあるけど

 

 

I get so excited

 

興奮するのさ

 

 

Oh oh

 

 

 

 

The next movie is someone's 

 

次の動きは誰かの番で

 

 

Maybe that's what makes fun

 

きっとそれが楽しませてくれるんだ

 

 

We don't know what coming

 

僕達は何が来るのかなんてわからないよ

 

 

Oh oh

 

 

 

 

But you got me and I got you

 

でも、キミには僕がいて僕にはキミがいる

 

 

Couldn't stop this if we wanted to

 

僕達が求めたら止められないんだ

 

 

You got me and I got you

 

キミは僕がいて、僕にはキミがいる

 

 

 

 

 

 

 

I like us when we're unpredictable

 

予測不能な時の僕達が好きなのさ

 

 

Cause that's when love is so phenomenal

 

だってそれは、愛が最高潮な時だってことだからね

 

 

It's better when there's no one in control

 

誰にも支配されない方がいいのさ

 

 

We don't know which way it's gonna go

 

僕達はどこに向かってるのかもわからないからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It drives me crazy

 

それが僕をおかしくして

 

 

We got to bed at night in love

 

愛の夜に、僕達はベッドに向かうんだ

 

 

You wake up and hate me

 

キミは起きたら僕を嫌うのさ

 

 

Oh oh

 

 

 

 

But I just can't fight it

 

でも、ただの喧嘩は出来ないよ

 

 

Other people might break up, but that's how I like it

 

他の人はきっと別れるだろうね、でもそういうの僕は好きだよ

 

 

Oh oh

 

 

 

 

Cause you got me and I got you

 

だって、キミには僕がいて僕にはキミがいるから

 

 

It's enough for us to make it through

 

僕達がやり遂げるのには十分なんだ

 

 

You got me and I got you

 

キミには僕がいて、僕にはキミがいるんだ

 

 

 

 

 

 

 

I like us when we're unpredictable

 

予測不能な時の僕達が好きなのさ

 

 

Cause that's when love is so phenomenal

 

だってそれは、愛が最高潮な時だってことだからね

 

 

It's better when there's no one in control

 

誰にも支配されない方がいいのさ

 

 

We don't know which way it's gonna go

 

僕達はどこに向かってるのかもわからないからね

 

 

I like us when we're unpredictable

 

予測不能な時の僕達が好きなのさ

 

 

Cause that's when love is so phenomenal

 

だってそれは、愛が最高潮な時だってことだからね

 

 

It's better when there's no one in control

 

誰にも支配されない方がいいのさ

 

 

We don't know which way it's gonna go

 

僕達はどこに向かってるのかもわからないからね

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I like us when we're unpredictable

 

予測不能な時の僕達が好きなのさ

 

 

Cause that's when love is so phenomenal

 

だってそれは、愛が最高潮な時だってことだからね

 

 

It's better when there's no one in control

 

誰にも支配されない方がいいのさ

 

 

We don't know which way it's gonna go

 

僕達はどこに向かってるのかもわからないからね

 

 

No

 

いいや

 

 

It's how I like it

 

そういうのが好きなんだ

 

 

It's how I like it

 

そういうのが好きなんだ

 

 

 

 

 

 

 

I like us when we're unpredictable

 

予測不能な時の僕達が好きなのさ

 

 

Cause that's when love is so phenomenal

 

だってそれは、愛が最高潮な時だってことだからね

 

 

It's better when there's no one in control

 

誰にも支配されない方がいいのさ

 

 

We don't know which way it's gonna go

 

僕達はどこに向かってるのかもわからないからね

 

 

I like us when we're unpredictable

 

予測不能な時の僕達が好きなのさ

 

 

Cause that's when love is so phenomenal

 

だってそれは、愛が最高潮な時だってことだからね

 

 

It's better when there's no one in control

 

誰にも支配されない方がいいのさ

 

 

We don't know which way it's gonna go

 

僕達はどこに向かってるのかもわからないからね

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow