カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hi Hello~ Johnny Marr

 

 

 

When are you coming up?

いつになったらキミは来るの?

 

Get away now and don't look back

今すぐ去るんだ、振り返らないいで

 

I'm gonna pick you up

僕がキミを迎えに行くから

 

Hear what you say and you're going so fast

キミの声は聞こえるんだ、焦ってるんだね

 

 

 

And I see you coming down that line

キミが来るのが見えて来たよ

 

See the future for tomorrow's child

明日の子の未来も見えるんだ

 

And I'll watch you when you're losing your mind

キミがおかしくなりそうでも

 

And you can't let go

不安な時も、僕は見守ってるさ

 

 

 

All the places, all the steps

キミがたどり着いた場所も登った階段も

 

You climb were off the beaten track

人目にはつかなかったんだ

 

When you've fallen and you keep on climbing

倒れてもキミは登り続けて

 

You never look back

振り返りもしないんだ

 

So hi hello

だから僕は呼ぶんだ「ハロー」って

 

Whatever you need and wherever you go

キミが何を必要としてても、どこにいっても

 

I can't say no

僕は「ノー」って言えないんだ

 

Warm heart beat, any place we run

熱い鼓動で僕達はどこでも行けるんだ

 

 

 

And I see you coming down that line

キミが来るのが見えて来たよ

 

See the future for tomorrow's child

明日の子の未来も見えるんだ

 

And I'll find you when the lights are blinding

光に目が眩んで家に辿り着けなくても

 

And you can't get home

僕がキミを見つけるよ

 

It's never soon enough

すぐに出来てしまうことなんてなくて

 

And forever's gonna come too fast 

永遠もやがて終わるんだ

 

Time is calling us

時が僕達を呼び止めて

 

Gets in the way and unfolds the past

立ちはだかっては過去を打ち明けるんだ

 

When there's nobody else around

周りに誰もいない時

 

On a train, on the way from town

電車の中、街から帰る時

 

And you feel like you can't be found

誰にも気付かれず

 

And you can't let go

不安を感じるんだ

 

 

 

All the faces taking up your time

キミの時間を使ったみんなに

 

You say leave me alone

キミは放っておいてと言うんだ

 

It's tomorrow you're the future's child

明日、キミは未来の子になる

 

And you know where to go

どこに迎えばいいのか、わかってるよね

 

So hi hello

だから僕は呼ぶんだ「ハロー」って

 

Whatever you need and wherever you go

キミが何を必要としてても、どこにいっても

 

I can't say no

僕は「ノー」って言えないんだ

 

Walk our street any day you want

いつでも自分の道を歩いていこう

 

 

 

And I see you coming down that line

キミが来るのが見えて来たよ

 

On the street, all alone at night

夜の通りを独りぼっちで

 

And I'll find you if you’re losing your mind

落ち着かない時も、僕がキミを見つけるから

 

And you can't let go

不安な時も

 

No, I won't let go

決して見放さないよ

 

Hi hello

ねえ

 

Hi hello

元気かな?

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow