カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fruit~ Oliver Sim

 

 

 

Far too him

細すぎるよ

 

Surrounded by rocks, you're gonna look the gem

岩に囲まれたキミはまるで宝石みたい

 

You can dress it away, talk it away

自由に着飾って語り明かして

 

Go down to the flame, but it's all pretend

破滅に向かおう、でもそれは見せかけだから

 

It's all pretend

全てが見せかけだから

 

 

 

What would my, what would my father do?

父さんならどうするのかな?

 

Do I take a bite, take a bite of the fruit?

その果実をかじってみるかな?

 

I've heard other people say

誰かが言ってたんだ

 

It can't be right if it cause's you shame

キミが恥だって思うのなら、それは正しくないって

 

Have I made you proud? take a look at me now

僕を誇りに思ってくれる?僕を見て

 

If I've got my father's eyes, I've got my mother's smile

もしも僕に父親の目があるのなら母親の笑顔を持ってるから

 

Rumble right

正しく戦うんだ

 

You're standing right in front of the green light

キミは青信号の前に立ってるから

 

Just look at his face, what a beautiful face

彼の顔を見てよ、なんて綺麗なんだ

 

How it makes you feel inside

キミもそう感じるだろ?

 

 

 

Take a bite, babe

かじってみて

 

Take a bite, babe

それを

 

It's an ordinary thing

普通のことさ

 

Take a bite, babe

かじってみて

 

Take a bite, babe

それを

 

It's an ordinary thing

普通のことさ

 

 

 

What would my, what would my father do?

父さんならどうするのかな?

 

Do I take a bite, take a bite of the fruit?

その果実をかじってみるかな?

 

Have I made you proud? take a look at me now

僕を誇りに思ってくれる?僕を見て

 

If I've got my father's eyes, I've got my mother's smile

もしも僕に父親の目があるのなら母親の笑顔を持ってるから

 

Have I made you proud? take a look at me now

僕を誇りに思ってくれる?僕を見て

 

If I've got my father's eyes, I've got my mother's smile

もしも僕に父親の目があるのなら母親の笑顔を持ってるから

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow