カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Skin And Bones~ 070 Shake

 

 

 

And we spoke in past tense

そして、私達は過去形で話して

 

Reminisce 'bout back when our spirits used to dance with each other

互いの心がダンスしてた頃を思い出したの

 

We been smokin' gas, yeah, this is so romantic

吸いながらすごくロマンティックで

 

I never wanna press fast forward

早送りなんてしたくなかったの

 

You treat me like I'm more than a pair of skin and bones

私はただの骨と皮じゃないってそんな風にあなたは扱ってくれた

 

And that really made a difference in my story

それが私のストーリーを大きく変えたの

 

Life will take it's toll, but whichever way we go

人生は犠牲を払う、どんな方向に行っても

 

Know I'm right here by your side, shorty

私はあなたのそばにいるから

 

Skin and bones under the covers

カバーの下では骨と皮だけ

 

Kept our love undercover

私達の愛も、秘密にしてきたわ

 

Nonchalant, very subtle

無関心で、そっと

 

Tryin' not to step on the puddle

水たまりに入らないようにしてきたわ

 

 

 

Write on your flesh with permanent ink

消えないインクで、あなたの肉に書き込んで

 

Light the incense, remember this scent

アロマに火をつけて、この香りを覚えて

 

High as a bitch, but you won't catch me slip

キマってるのに、あなたは私を捕まえてくれないの

 

I know nothing, I know I don't

私には何もわからない

 

 

 

And we spoke in past tense

そして、私達は過去形で話して

 

Reminisce 'bout back when our spirits used to dance with each other

互いの心がダンスしてた頃を思い出したの

 

We been smokin' gas, yeah, this is so romantic

吸いながらすごくロマンティックで

 

I never wanna press fast forward

早送りなんてしたくなかったの

 

You treat me like I'm more than a pair of skin and bones

私はただの骨と皮じゃないってそんな風にあなたは扱ってくれた

 

And that really made a difference in my story

それが私のストーリーを大きく変えたの

 

Life will take it's toll, but whichever way we go

人生は犠牲を払う、どんな方向に行っても

 

Know I'm right here by your side, shorty

私はあなたのそばにいるから

 

Skin and bones under the covers

カバーの下では骨と皮だけ

 

Kept our love undercover

私達の愛も、秘密にしてきたわ

 

Nonchalant, very subtle

無関心で、そっと

 

Tryin' not to step on the puddle

水たまりに入らないようにしてきたわ

 

 

 

Keep me like I'm more than a pair of skin and bones

私はただの骨と皮じゃないって、そんな風に私を離さないで

 

And that really made a difference in my story

それが私のストーリーを大きく変えたの

 

Life will take it's toll, but whichever way we go

人生は犠牲を払う、どんな方向に行っても

 

Know I'm right here by your side, shorty

私はあなたのそばにいるから

 

What a contrast, my skin and bones against the color of your aura

激しいコントラスト、この皮と骨、あなたのオーラの色

 

On a Sunday, walkin' slow while time was still runnin'

日曜は時間が過ぎる間にゆっくり歩こうよ

 

The moon's favorite daughter

月が好きな娘

 

Light in the dark and the waves in the water

暗闇に差す光、水に広がる波

 

If I can't be brave

もしも、私が勇気を持って

 

And let you walk away

あなたを手放さないと

 

Maybe next life you'll be mine again

多分、次の人生でもあなたは私のものになるわ

 

Maybe next life you'll be mine again

次の人生でも、多分あなたは私のものになるの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow