カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Warm Blood~ Carly Rae Jepsen

 

 

 

 

 

I've got a cavern of secrets

 

私にはたくさんの秘密があるけど

 

 

None of them are for you

 

どれもあなたに教えてあげないの

 

 

Even if you wanted to keep them

 

例え、それが知りたくても

 

 

Where would you find the room?

 

それをどこにしまっておくの?

 

 

Let down my guard tonight

 

今夜は気を許したの

 

 

I just don't care anymore

 

もうどうなっても良いから

 

 

And I've told a hundred lies

 

何百回も嘘をついたことがあるけど

 

 

But I don't wanna tell you any at all

 

でも、あなたには嘘を付きたくない

 

 

And I can not control it

 

もう抑えることはできないわ

 

 

The way you're making me feel

 

あなたが私に感じさせてることが

 

 

And you have got me going

 

あなたが私にスイッチを入れたから

 

 

Spinning in circle 'round your warm blood

 

あなたの熱血にクルクルと回転してるの

 

 

 

 

Warm blood feels good

 

暖かい血、気持ちがいいわ

 

 

I can't control it anymore

 

もう抑えることができないの

 

 

Sweet one, you should stop me there, but I keep on talking

 

愛しい人よ、そこで私を止めるべきだけどずっと喋ってる

 

 

I would throw in the towel for you, boy

 

あなたの為には降参もできる

 

 

'Cause you lift me up and catch me when I'm falling for you

 

だって、私が恋に落ちてるとちゃんと捕まえて拾ってくれるから

 

 

 

 

 

 

 

I saw myself tonight

 

今夜、自分を見つめてみたの

 

 

Caught my reflection in the mirror

 

鏡に写った自分の姿を見たの

 

 

My hands and heart were tied

 

私の手と心は縛られたけど

 

 

But I was scared of almost nothing at all

 

でも、殆どは何も怖くなかったの

 

 

And I can't not control it

 

もう抑えることができないの

 

 

The way you're making me feel

 

あなたが私に感じさせてくれることが

 

 

And you have got me going

 

あなたが私にスイッチを入れたから

 

 

Spinning in circle 'round your warm blood

 

あなたの熱血にクルクルと回転してるの

 

 

 

 

Warm blood feels good

 

暖かい血、気持ちがいいわ

 

 

I can't control it anymore

 

もう抑えることができないの

 

 

Sweet one, you should stop me there, but I keep on talking

 

愛しい人よ、そこで私を止めるべきだけどずっと喋ってる

 

 

I would throw in the towel for you, boy

 

あなたの為には降参もできる

 

 

'Cause you lift me up and catch me when I'm falling for you

 

だって、私が恋に落ちてるとちゃんと捕まえて拾ってくれるから

 

 

 

 

 

 

 

Warm blood, underneath my skin

 

暖かい血、私の肌の下

 

 

Warm blood, my heart is pumping

 

暖かい血、心臓がドクドク脈を打って

 

 

Warm blood, underneath my skin

 

暖かい血、私の肌の下

 

 

Warm blood, my heart is pumping

 

暖かい血、心臓がドクドク脈を打ってるの

 

 

 

 

Warm blood feels good

 

暖かい血、気持ちがいいわ

 

 

I can't control it anymore

 

もう抑えることができないの

 

 

Sweet one, you should stop me there, but I keep on talking

 

愛しい人よ、そこで私を止めるべきだけどずっと喋ってる

 

 

I would throw in the towel for you, boy

 

あなたの為には降参もできる

 

 

'Cause you lift me up and catch me when I'm falling for you

 

だって、私が恋に落ちてるとちゃんと捕まえて拾ってくれるから

 

 

You catch me when I'm falling for you

 

落ちてるとちゃんと捕まえてくれるの

 

 

You catch me when I'm falling

 

あなたが私を捕まえてくれるの

 

 

Warm blood feels good

 

暖かい血、気持ちがいいわ

 

 

I can't control it anymore

 

もう抑えることができないの

 

 

Sweet one, you should stop me there, but I keep on talking

 

愛しい人よ、そこで私を止めるべきだけどずっと喋ってる

 

 

I would throw in the towel for you, boy

 

あなたの為には降参もできる

 

 

'Cause you lift me up and catch me when I'm falling for you

 

だって、私が恋に落ちてるとちゃんと捕まえて拾ってくれるから

 

 

 

 

 

 

 

Warm blood, underneath my skin

 

暖かい血、私の肌の下

 

 

Warm blood, my heart is pumping

 

暖かい血、心臓がドクドク脈を打って

 

 

Warm blood, underneath my skin

 

暖かい血、私の肌の下

 

 

Warm blood, my heart is pumping

 

暖かい血、心臓がドクドク脈を打ってるの

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow