カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~My Head And My Heart~ Ava Max

 

 

 


 

Baby, now and then 

ベイビー、たまにね

 

I think about me now and who I could have been

今の自分を考えながらどんな人間になれたのかって想像するの

 

And then I picture all the perfect that we lived

私達が過ごした完璧な日々を思い出して

 

'Til I cut the strings on your tiny violin, oh

でも、私はあなたの小さなヴァイオリンの弦を切ってしまったの

 

 

 

My head and my heart are torturing me, yeah

私の頭と心が苦しめてる

 

Lost my mind in your arms, I got to extremes, yeah

あなたの腕の中で自分を失ってる、私は極端になってるの

 

When angels tell me run, and monsters call it love, oh

天使は逃げろって言って、モンスターは愛せって言うの

 

My head and my heart are caught in between, yeah

私の頭と心はこの狭間でせめぎ合うの

 

My head and my heart are torturing me, yeah

私の頭と心が苦しめてる

 

Lost my mind in your arms, I got to extremes, yeah

あなたの腕の中で自分を失ってる、私は極端になってるの

 

When angels tell me run, and monsters call it love, oh

天使は逃げろって言って、モンスターは愛せって言うの

 

My head and my heart are caught in between, yeah

私の頭と心はこの狭間でせめぎ合うの

 

 

 

Tell me yes or no

エスかノーで答えて

 

Asking the heavens, "should I stay or should I go?"

天に聞くの「このままがいいの?去ったほうがいいの?」って

 

You held my hand when I had nothing left to hold

私が握る手を失った時、あなたは手を握ってくれた

 

And now I'm on a roll, oh

今、私は調子を取り戻したのよ

 

 

 

My head and my heart are torturing me, yeah

私の頭と心が苦しめてる

 

Lost my mind in your arms, I got to extremes, yeah

あなたの腕の中で自分を失ってる、私は極端になってるの

 

When angels tell me run, and monsters call it love, oh

天使は逃げろって言って、モンスターは愛せって言うの

 

My head and my heart are caught in between, yeah

私の頭と心はこの狭間でせめぎ合うの

 

 

 

Are caught in between, yeah

この狭間で

 

 

 

My head and my heart are torturing me, yeah

私の頭と心が苦しめてる

 

Lost my mind in your arms, I got to extremes, yeah

あなたの腕の中で自分を失ってる、私は極端になってるの

 

When angels tell me run, and monsters call it love, oh

天使は逃げろって言って、モンスターは愛せって言うの

 

My head and my heart are caught in between, yeah

私の頭と心はこの狭間でせめぎ合うの

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow