カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~I Love U~ The Chainsmokers

 

 

 

In the Range outside and I'm thinking about loose ends

レンジローバーの中で、この中途半端な関係について考えたんだ

 

Even though we cut ties, I don't wanna be just friends

僕達はもう縁を切ったけど、友達になりたいわけじゃなくて

 

From the day I got your number like Paris in the summer, it ends

キミの連絡先を貰った日からパリの夏みたいにすぐに終わってしまったんだ

 

Every day goes by, I wish I was in your bed

何日経っても、キミのベッドに入られたらって願ってる

 

 

 

I love you, oh God

愛してる

 

Trying to find a reason why we can't work this out

なんで上手くいかないのか、理由を探そうとしてる

 

I love you, oh my God

愛してる

 

It's hard to find a reason why we can't work this out

なんで上手くいかないのか、理由を探そうとしてる

 

I love you, oh my God

愛してるよ

 

 

 

You were on the West side, I was driving down the 1 10

キミは西側にいて、僕は1−10の高速を走ってた

 

And the song came on, got me thinking who you chose instead

その曲が流れ出した時キミは代わりに誰を選んだろうって考えた

 

Now, I never thought twice, but I wonder what you see in them

今考え直すことはしない、でもキミはそこに何を見てるのかな

 

Another day goes by that I can't get you out of my head

キミが頭から離れないまままた、1日が終わるんだ

 

 

 

I love you, oh God

愛してる

 

Trying to find a reason why we can't work this out

なんで上手くいかないのか、理由を探そうとしてる

 

I love you, oh my God

愛してる

 

It's hard to find a reason why we can't work this out

なんで上手くいかないのか、理由を探そうとしてる

 

I love you

愛してるよ

 

 

 

When it hits, I'm convinced that you know it's not over

この気持ちが届いたら、まだ終わってないってわかってくれるはず

 

All my love's counterfeit, unless you're coming over

僕の愛は全て偽物、キミが来ない限りはね

 

Do you think of my voice when your city gets colder?

街が冷たくなった時、僕の声を思い出す?

 

 

 

I love you, oh God

愛してる

 

Trying to find a reason why we can't work this out

なんで上手くいかないのか、理由を探そうとしてる

 

I love you, oh my God

愛してる

 

I love you

愛してるよ

 

It's hard to find a reason why we can't work this out

なんで上手くいかないのか、理由を探そうとしてる

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow