カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Hawk For The Dove~ Amanda Shires

 

 


 

I'm well aware of what the night's made of

夜が何でできてるのか、私にはわかる

 

And I'm coming for you like a hawk for the dove

そして鳩に向かう鷹みたいに私はあなたに近づいて

 

 

 

You can call it serious trouble

深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

'Cuz that's what I want

だって、それが私の望んだもの

 

You can call me serious trouble

私のことを深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

Just admit I'm what you want

ただ、あなたが欲しいのは私って認めて

 

 

 

I see you talking but I can't hear a thing

あなたが話す姿は見えるけど、何も聞こえない

 

Too caught up in the way I want you rolling over me

頭から離れないの、私に覆いかぶさって

 

The spurs of hip bones and you pressing in

腰の骨棘を押し付けて

 

Come on I dare you make me feel something again

やってみて、あなたから何かを感じたいの

 

 

 

You can call it serious trouble

深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

'Cuz that's what I want

だって、それが私の望んだもの

 

You can call me serious trouble

私のことを深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

Just admit I'm what you want

ただ、あなたが欲しいのは私って認めて

 

 

 

Come on put pressure on me

やってみて、私にプレッシャーをかけても

 

I won't break I want you in all the worst ways

私は壊れない、どんな方法を使っても

 

Hole me down, feel me up

あなたが欲しいの、抱きしめて、私を感じて

 

Come take it from me, mark me up

私から奪って、私を想って

 

 

 

You can call it serious trouble

深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

'Cuz that's what I want

だって、それが私の望んだもの

 

You can call me serious trouble

私のことを深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

Just admit I'm what you want

ただ、あなたが欲しいのは私って認めて

 

You can call it serious trouble

深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

'Cuz that's what I want

だって、それが私の望んだもの

 

You can call me serious trouble

私のことを深刻なトラブルって呼べばいいわ

 

Just admit I'm what you want

ただ、あなたが欲しいのは私って認めて

 

 

 

I'm coming for you like a hawk for the dove

そして鳩に向かう鷹みたいに私はあなたに近づいて

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow