カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~What Would You Do?~ Tate McRae

 

 

 

You think you're such a cool kid and everybody likes you

あなたは自分がクールで誰からも好かれてるって思ってる

 

Know you think I'm stupid, say you know more than I do

私のことを馬鹿だって思ってる、私よりも私のことをよく知ってるって

 

But what you'll never understand, is I used to be such a fan

でも、あなたに絶対に理解できないことがあるの、私はあなたが大好きだってこと

 

But now you're such a cool kid, it's like I don't even know you

でも今のあなたはクールで、知らない人みたい

 

 

 

I'm getting really sick, sick of how sorry sounds

もう本当に不安なの、聞きたくない

 

Coming right out your mouth

あなたの口から出てくるゴメン

 

Don't get too comfortable

それでいい気にならないで

 

'Cause I might not be there

だって、私はもういないかもしれないから

 

Next time you turn around, so

次、あなたが振り返ったときには

 

 

 

What would you do if I leave and don't come back?

私が去って戻って来なかったら、あなたはどうする?

 

I hope it breaks you in two

あなたの心が2つに引き裂かれたらいいのに

 

If I gave back all the pain that you put me through

もしも、あなたに与えられた痛みを全てあなたにやり返したら

 

What would you do?

あなたはどうする?

 

 

 

I've always been a nice girl, I'm pretty understanding

私は常にいい子、理解もある

 

But you mess up my head, boy, and you're taking me for granted

でもあなたといると変になるの、私がいることが当たり前だって思ってる

 

And you're probably gonna throw a fit

またあなたは大騒ぎするわ

 

When I call you out on all your shit

私があなたのことを非難したら

 

Yeah, I used to be a nice girl

そう、昔はいい子だったわ

 

I bet you wish it lasted 

それが続けばよかったって思ってるわね

 

I'm getting really sick, sick of how sorry sounds

もう本当に不安なの、聞きたくない

 

Coming right out your mouth

あなたの口から出てくるゴメン

 

Don't get too comfortable

それでいい気にならないで

 

'Cause I might not be there

だって、私はもういないかもしれないから

 

Next time you turn around, so

次、あなたが振り返ったときには

 

 

 

What would you do if I leave and don't come back?

私が去って戻って来なかったら、あなたはどうする?

 

I hope it breaks you in two

あなたの心が2つに引き裂かれたらいいのに

 

If I gave back all the pain that you put me through

もしも、あなたに与えられた痛みを全てあなたにやり返したら

 

What would you do?

あなたはどうする?

 

 

 

We'll make plans and I won't show up

計画を立てましょう、私はもう姿を見せないわ

 

I won't listen, I'll interrupt

何も聞かない、邪魔はするけど

 

When your birthday comes, won't answer ya 'cause so what?

あなたの誕生日が来たらあなたの電話に出ないけど何?

 

So what?

だから何?

 

I'll go out and kiss your friends like, "oh my God" get over it"

遊びに行ってあなたの友達にキスして「大したことないわ」

 

Yeah, go get drunk so you forget I'm gone

酔っ払って私が去ったことを忘れたらいいわ

 

 

 

What would you do if I leave and don't come back?

私が去って戻って来なかったら、あなたはどうする?

 

I hope it breaks you in two

あなたの心が2つに引き裂かれたらいいのに

 

If I gave back all the pain that you put me through

もしも、あなたに与えられた痛みを全てあなたにやり返したら

 

What would you do?

あなたはどうする?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow