カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Glimpse Of Us~ Joli

 

 

She'd take the world off my shoulders

彼女は僕の肩から世界の重圧をとってくれるんだ

 

If it was ever hard to move

もしも動くのが難しかった時

 

She'd turn the rain to a rainbow

彼女は雨を虹に変えてくれるんだ

 

When I was living in the blue

僕が青い世界で生きていた時

 

Why then, if she's so perfect

じゃあなんで、彼女がそんなに完璧なのに

 

Do I still wish that it was you?

それがキミだったらなんて願ってしまうのかな?

 

Perfect don't mean that it's workin'

完璧だからってうまくいくとは限らなくて

 

So what can I do?

じゃあ、どうすればいい?

 

 

 

When you're out of sight

キミが見えなくなって

 

In my mind

僕の心の中に

 

'Cause sometimes I took in her eyes

だって時々、彼女の瞳を見つめると

 

And that's where I find a glimpse of us

僕達の片鱗が見えるんだ

 

And I try to fall for her touch

彼女に思いを募らせようとしても

 

But I'm thinkin' of the way it was

でも僕はあの頃の感触を考えてしまうんだ

 

Said I'm fine and said I moved on

大丈夫、乗り越えたって僕は言った

 

I'm only here passing time in her arms

彼女の腕の中で過ごすために、僕はここにいる

 

Hopin' I'll find a glimpse of us

僕達の片鱗を見つけようと願いながら

 

 

 

Tell me he savors your glory

キミの美しさを彼が貪るの?

 

Does he laugh the way I did?

僕みたいに彼は笑う?

 

Is this a part pf your story?

これはキミの物語の一部?

 

One that I had ever lived

僕はそこに存在しないのに

 

Maybe one day, you'll feel lonely

多分、いつかキミは孤独を感じて

 

And in his eyes, you'll get a glimpse

彼の瞳にその片鱗を見つけられるかもしれない

 

Maybe you'll start slippin' slowly and find me again

多分、キミがぼんやりした時また僕を見つけるかもしれないんだ

 

When you're out of sight

キミが見えなくなって

 

In my mind

僕の心の中に

 

'Cause sometimes I took in her eyes

だって時々、彼女の瞳を見つめると

 

And that's where I find a glimpse of us

僕達の片鱗が見えるんだ

 

And I try to fall for her touch

彼女に思いを募らせようとしても

 

But I'm thinkin' of the way it was

でも僕はあの頃の感触を考えてしまうんだ

 

Said I'm fine and said I moved on

大丈夫、乗り越えたって僕は言った

 

I'm only here passing time in her arms

彼女の腕の中で過ごすために、僕はここにいる

 

Hopin' I'll find a glimpse of us

僕達の片鱗を見つけようと願いながら

 

 

 

'Cause sometimes I took in her eyes

だって時々、彼女の瞳を見つめると

 

And that's where I find a glimpse of us

僕達の片鱗が見えるんだ

 

And I try to fall for her touch

彼女に思いを募らせようとしても

 

But I'm thinkin' of the way it was

でも僕はあの頃の感触を考えてしまうんだ

 

Said I'm fine and said I moved on

大丈夫、乗り越えたって僕は言った

 

I'm only here passing time in her arms

彼女の腕の中で過ごすために、僕はここにいる

 

Hopin' I'll find a glimpse of us

僕達の片鱗を見つけようと願いながら

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow