カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Carolina~ Taylor Swift

 

 


 

Oh, Carolina creeks running through my veins

カロライナの小川は私の静脈に流れる

 

Lost I was born, lonesome I came 

生まれつきの迷子で、孤独に生きてきたの

 

Lonesome I'll always stay

私はずっと独りぼっちなのね

 

Carolina knows why, for years, I roam

カロライナは知ってる、何年も彷徨っている理由を

 

Free as these birds, light as whispers

鳥みたいに自由で、ささやきのように軽い

 

Carolina knows

カロライナは知ってるの

 

 

 

And you didn't see me here

そしてあなたはここで私を見なかった

 

No, they never did see me here

いえ、彼らは決してここで私を見ることはないの

 

And she's in my dreams

彼女は私の夢の中

 

Into the mist, into the clouds

霧の中へも、雲の中へも

 

Don't leave

行かないで

 

I make a fist, I'll make it count

私は成功してみせるから、無駄にはしないわ

 

And there are places I will never, ever go

そして、私が絶対に行かない場所があるの

 

And things that only Carolina will ever know

カロライナしか知らないこともある

 

Carolina stains on the dress she left

彼女が残したドレスをカロライナは汚したの

 

Indelible scars, pivotal marks

消えない傷跡、決定的な

 

Blue as the life she fled

彼女が逃した人生のように青い

 

Carolina pines, won't you cover me?

カロライナの松に私を覆ってほしい

 

Hide me like robes down the back road

裏道まで続くロープみたいに私を隠して

 

Muddy these webs we weave

私達が作り上げた問題は、泥だらけだから

 

 

 

And you didn't see me here

そしてあなたはここで私を見なかった

 

No, they never did see me here

いえ、彼らは決してここで私を見ることはないの

 

And she's in my dreams

彼女は私の夢の中

 

 

 

Oh, Carolina knows why for years they've said

カロライナは知ってるの、何年も彼らが言ってきた理由を

 

That I was guilty as sin and sleep in a liar's bed

私は罪深い人間だって、嘘つきのベッドで眠ってるって

 

But the sleep comes fast and I'll meet no ghosts

でも睡魔が先に来るから私が幽霊に出会うことはないわ

 

It's between me, the sand, and the sea

私と、砂と、海だけの話し

 

Carolina knows

カロライナは知ってるの

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow