カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Leave Me Alone~ RealestK

 

 

 

And I love it where we did what we did

僕達がいた場所もやったことも好きだった

 

Had my heart but you broke it, now I fixed it

でも僕の心はキミに壊されて、やっと治ったよ

 

I fixed it by myself

自分で治したんだ

 

You asking where my energy goes

キミは聞いた、僕のエネルギーはどこに行ったのかって

 

It's where my enemy goes

それは僕の敵のいる場所なんだ

 

'Cause she knows that I

だって、彼女は知ってる

 

Don't wanna leave the phone

僕が電話から離れたくないことを

 

Girl, leave me alone

ねえ、独りにして

 

Leave me alone

独りにしてよ

 

And you said that you are sorry

キミはごめんって言ったけど

 

Why are you apologizing?

なんで謝るの?

 

Why are you crying?

なんで泣いてるの?

 

Tell me why are you dying?

なんで消えそうなのか教えてよ

 

All I've ever asked for was your loyalty

僕が望んだのはキミが裏切らないことだけ

 

Oh, how I'm ashamed, ashamed to say

こんなこと言いたくなかったんだ

 

That you wanna go foil me

でもキミは僕を捨てたいんだ

 

Girl, leave me alone

ねえ、独りにして

 

Leave me alone

独りにして

 

Girl, leave me alone

独りにしてほしい

 

Leave me alone

独りにしてよ

 

Try 

もう一度

 

Me again

僕を試してみて

 

Won't you call my name, girl

僕に電話してよ

 

She don't trust me

彼女は僕を信用してくれないんだ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow