カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Better~ Gali Givon

 

 

 

It's like there's two of us

ここには2人いるみたい

 

Who I am and who I was

今の私と昔の私

 

And all this time they're intertwined

それがずっと交差してて

 

Don't know who to trust

誰を信頼すればいいかわからないの

 

When a memory

記憶が

 

Casts a shadow over me

私に影を落とす時

 

And all the darkness comes along

暗闇がやってきて

 

And drags me in too deep

私を引き摺り下ろしていくの

 

Leave it all in the past

何もかも過去に置いていくわ

 

I know better than that

私はそんな馬鹿じゃないから

 

 

 

I know better than I did before

昔よりは賢くなってるから

 

I know better than to open that door

その扉を開けるほど馬鹿じゃないわ

 

I get tangled but I cut the cord 

絡まったけどそのコードは切ったから

 

I know better, better

そんなに馬鹿じゃないから

 

Learned my lesson when I let you in

あなたを入れた時に学んだの

 

Pain and pleasure but I never could win

そこには苦しみも喜びもあったの、でも私には勝てなかった

 

All this pressure underneath my skin

心の奥から感じるプレッシャーに

 

I know better, better

賢くなったの

 

Than I did before

前よりも

 

Than I did before

前よりもね

 

 

 

Had to know it all

知ったふりをしないといけなかった

 

Had to break to build a wall

壁を作るために壊さないといけなかったの

 

Around my soul, to take control

私の魂をコントロールするために

 

And now I'm free to fall

私は落ちていく自由を手に入れたのよ

 

 

 

Leave it all in the past

何もかも過去に置いていくわ

 

I know better than that

私はそんな馬鹿じゃないから

 

 

 

I know better than I did before

昔よりは賢くなってるから

 

I know better than to open that door

その扉を開けるほど馬鹿じゃないわ

 

I get tangled but I cut the cord 

絡まったけどそのコードは切ったから

 

I know better, better

そんなに馬鹿じゃないから

 

Learned my lesson when I let you in

あなたを入れた時に学んだの

 

Pain and pleasure but I never could win

そこには苦しみも喜びもあったの、でも私には勝てなかった

 

All this pressure underneath my skin

心の奥から感じるプレッシャーに

 

I know better, better

賢くなったの

 

Than I did before

前よりも

 

Than I did before

前よりもね

 

 

 

I know better, I know what don't understand

賢くなったの、何が理解できないかはわかってるわ

 

I know better, I know, I know what I said

賢くなったのよ、自分が何を言ってるかわかってるわ

 

I would do it again and again and again

何度もやるわ

 

I would do it again till the end, then again

最後まで何度も

 

I know better

私は賢くなったの

 

I know what I don't understand

何が理解できないかわかってるわ

 

I know better, I know, know what I said

私は賢くなったの、自分が何を言ってるかわかってる

 

I would do it again and again and again

何度もやるの

 

I would do it again

何度も

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow