カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Light Of Day~ Odesza

 

 


 

If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたなら

 

If I reach the light, I'm okay

もしもその光に届いたなら、僕は大丈夫

 

If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたのなら

 

On my way

この道の途中で

 

If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたら

 

Somewhere on my way

この道のどこかで

 

If I reach the light, I'm okay

その光に届いたら、僕は大丈夫さ

 

If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたら

 

If I reach the light, I'm okay

その光に届いたら、僕は大丈夫さ

 

If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたなら

 

If I reach the light, I'm okay

もしもその光に届いたなら、僕は大丈夫

 

If I reach the light of day now

もしも今、陽の光に届いたのなら

 

Somewhere on my way

この道のどこかで

 

If I reach the light, I'm okay

その光に届いたら、僕は大丈夫さ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow