カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Kiss~ Editors

 

 

 

How do I look tonight?

今夜の僕はどう見える?

 

Lit by mobile phone light

携帯のライトに照らされて

 

Since the other night

この前の夜から

 

Feeling my chest get tight

胸が締め付けられてる気分なんだ

 

We could do anything

一緒になんでもできる

 

Be brave and don't let go

勇気を出して、離れていかないで

 

If I could only sing

もしも僕が

 

Any song that you know

キミの知ってる曲を歌えたならよかったのに

 

 

 

One kiss pulls me to the light

一度のキスが、僕を光の方へ連れて行く

 

One kiss pulls me to the light

一回のキスが、僕を光の方へ連れて行くんだ

 

How do I feel tonight?

今夜の気分はどうかな?

 

Light up what's lost inside

見失ってるものに、光を当てるんだ

 

So we'll pass the time

そして、僕達は時間を過ごすんだ

 

In you I can confide

キミの中に僕は閉じ込められてる

 

 

 

We could do anything

一緒になんでもできる

 

Oh, when I'm feeling low

僕の気分が落ち込む時

 

If I could only sing

もしも僕が

 

Any song that you know

キミの知ってる曲を歌えたならよかったのに

 

 

 

One kiss

一度のキスが

 

One kiss

一度のキスが

 

 

 

 

One kiss pulls me to the light

一度のキスが僕を光へ連れていく

 

One kiss pulls me to the light

僕の人生から僕を奪っていく

 

One kiss steals me from my life

一度のキスが、僕を光の方へ連れて行く

 

One kiss pulls me to the light

一度のキスが、僕を光の方へ連れて行くんだ

 

 

 

 

I wish you knew the way I feel

僕の気持ちをわかってほしいんだ

 

Because the way I feel is holding me back inside

だって、この気持ちが僕を躊躇させるから

 

I wish you knew the way I feel

僕の気持ちをわかってほしい

 

Because the way I feel just can't be described

だって、この気持ちを僕は説明できないから

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow