カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Pretend~ Juliana Madrid

 

 

 

When I walk in, I know

入っていった時、わかったの

 

I was standing on my own

私は独りで立ってるんだって

 

Then I got lost in your face

そして、あなたの顔に見惚れてた

 

Even though it's not my particular taste

別に好みじゃなかったけど

 

 

 

Well I figured if I'd go

そう、行くべきかどうか考えたの

 

I'll catch your eye with her, you know

彼女を連れてあなたの目を引こうかなって

 

I'm here to say I'm innocent

ここに来たのは私は無垢なんだって言いたかっただけで

 

I don't really wanna play pretend

私は演技なんてしたくないから

 

Missionary is alright

ノーマルでも大丈夫

 

Don't be scared, it's just tonight

怖がらないで、今夜だけ

 

I figured that he's got a ride

わかったの、彼はそれに乗って

 

To the place we're going now

私達の行く場所へ向かうんだって

 

 

 

Paralyzed in the room

部屋の中で動けない

 

Reeks of cigarettes and perfume

タバコと香水の煙が充満する

 

And we got into talking

そして、私達は話し合った

 

I forgot how we walked in

なんでここに来たかも覚えてないけど

 

I think I'm kind of starting to like you

あなたのことが気になってきたわ

 

 

 

Well I figured if I'd go

そう、行くべきかどうか考えたの

 

I'll catch your eye with her, you know

彼女を連れてあなたの目を引こうかなって

 

I'm here to say I'm innocent

ここに来たのは私は無垢なんだって言いたかっただけで

 

I don't really wanna play pretend

私は演技なんてしたくないから

 

Missionary is alright

ノーマルでも大丈夫

 

Don't be scared, it's just tonight

怖がらないで、今夜だけ

 

I figured that he's got a ride

わかったの、彼はそれに乗って

 

To the place going tonight

私達の行く場所へ向かうって

 

 

 

It's the feeling that I miss

これが恋しかった感情

 

I wanna be wrapped in it

これに包まれたい

 

Story up, now get undressed

戯言は終わり、服を脱いで

 

So we can both play pretend

そうしたら私達は演技できるから

 

Missionary is alright

ノーマルでも大丈夫

 

Don't be scared, it's just tonight

怖がらないで、今夜だけ

 

Don't be scared, it's just tonight

怖がらないで、今夜だけだから

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow