カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Fight song~ Rachel Platten

 

 

バイリンガル女優 河北麻友子さんもオススメ!』『購入者満足度96.1%』

【1日6分?】この今!バカ売れしてる英会話教材

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Like a small boat

 

小さなボートみたいに

 

 

 

 

On the ocean

 

大きな海に浮かぶ

 

 

 

 

Sending big waves

 

大きな波を

 

 

 

 

Into motion

 

力に変えて送るの

 

 

 

 

Like how a single word

 

一つの言葉が

 

 

 

 

Can make a heart open

 

心を開くように

 

 

 

 

I might only have one match

 

私には一本のマッチしかないけど

 

 

 

 

But I can make an explosion

 

爆発を起こせられるの

 

 

 

 

And all those things I didn't say

 

言えなかった言葉たちが

 

 

 

 

Wrecking balls inside my brain

 

私の脳内でうずめいてる

 

 

 

 

I will scream them loud tonight

 

それを今夜、叫んでやるの

 

 

 

 

Can you hear my voice this time

 

今の私の声聞こえる?

 

 

 

 

 

 

 

This is my fight song 

 

これは私の戦いの歌

 

 

 

 

Take back my life song

 

私の人生を取り戻す歌

 

 

 

 

Prove I'm alright song

 

私は心配ないって証明する歌

 

 

 

 

My power's turned on

 

パワーがみなぎってくる

 

 

 

 

Starting right now I'll be strong

 

今から私は強くなれるの

 

 

 

 

I'll play my fight song

 

私は戦いの歌を歌う

 

 

 

 

And I don't really care if nobody else believes

 

誰にも信じてもらえなくても構わないわ

 

 

 

 

Cause I've still got a lot of fight left in me

 

だって、私の中にはまだたくさんの思いがあるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Losing friends and I'm chasing sleep

 

友達と別れ、安らぎを探してる

 

 

 

 

Everybody's worried about me

 

みんなが私のことを

 

 

 

 

In too deep

 

深く心配してくれて

 

 

 

 

Say I'm in too deep (In too deep)

 

深く深く

 

 

 

 

And it's been two years

 

二年の月日が過ぎたの

 

 

 

 

I miss my home

 

自分の家が恋しい

 

 

 

 

But there's a fire burning in my bones

 

でも、まだ私の中には燃える炎があるの

 

 

 

 

And I still believe

 

そして、私はまだ信じてる

 

 

 

 

Yeah, I still believe

 

そうよ、信じてるの

 

 

 

 

 

 

 

And all those things I didn't say

 

言えなかった言葉たちが

 

 

 

 

Wrecking balls inside my brain

 

私の脳内でうずめいてる

 

 

 

 

I will scream them loud tonight

 

それを今夜、叫んでやるの

 

 

 

 

Can you hear my voice this time

 

今の私の声聞こえる?

 

 

 

 

 

 

 

This is my fight song 

 

これは私の戦いの歌

 

 

 

 

Take back my life song

 

私の人生を取り戻す歌

 

 

 

 

Prove I'm alright song

 

私は心配ないって証明する歌

 

 

 

 

My power's turned on

 

パワーがみなぎってくる

 

 

 

 

Starting right now I'll be strong

 

今から私は強くなれるの

 

 

 

 

I'll play my fight song

 

私は戦いの歌を歌う

 

 

 

 

And I don't really care if nobody else believes

 

誰にも信じてもらえなくても構わないわ

 

 

 

 

Cause I've still got a lot of fight left in me

 

だって、私の中にはまだたくさんの思いがあるから

 

 

 

 

A lot of fight left in me

 

たくさんの思いがまだ私の中に

 

 

 

 

 

 

 

Like a small boat

 

小さなボートみたいに

 

 

 

 

On the ocean

 

大きな海に浮かぶ

 

 

 

 

Sending big waves

 

大きな波を

 

 

 

 

Into motion

 

力に変えて送るの

 

 

 

 

Like how a single word

 

一つの言葉が

 

 

 

 

Can make a heart open

 

心を開くように

 

 

 

 

I might only have one match

 

私には一本のマッチしかないけど

 

 

 

 

But I can make an explosion

 

爆発を起こせられるの

 

 

 

 

 

 

 

This is my fight song 

 

これは私の戦いの歌

 

 

 

 

Take back my life song

 

私の人生を取り戻す歌

 

 

 

 

Prove I'm alright song

 

私は心配ないって証明する歌

 

 

 

 

My power's turned on

 

パワーがみなぎってくる

 

 

 

 

Starting right now I'll be strong (I'll be strong)

 

今から私は強くなれるの (今から強くなるの)

 

 

 

 

I'll play my fight song

 

私は戦いの歌を歌う

 

 

 

 

And I don't really care if nobody else believes

 

誰にも信じてもらえなくても構わないわ

 

 

 

 

Cause I've still got a lot of fight left in me

 

だって、私の中にはまだたくさんの思いがあるから

 

 

 

 

Now I've still got a lot of fight left in me

 

今、まだたくさんの思いが私の中にあるから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow