カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Lonely~ Aviva

 

 

 

I got this fear that you are dragging me down, down

あなたに引き摺り下ろされるんじゃないかって恐怖を感じてるの

 

I cannot break it, see the signs all around, round

不安を拭えなくて、そのサインはたくさんあるから

 

I'm tryna fight it but I cannot escape

戦おうとはしてるわ、でも抜け出すことができないの

 

'Cause I can't get away, no I can't get away

だって、私は逃れられないから

 

You brought me down, thought that I couldn't get up

あなたのせいで私は落ちていく、もう起き上がれないって思うくらいに

 

Knew I would fight but it is never enough

戦おうとしても十分な力がないの

 

I feel it in my bones, I feel it in the air

この骨で感じる、空気で感じる

 

I've gotta get out of, get out of here

ここから逃げなきゃって

 

 

 

'Cause I am so lonely, I'm so lonely

だって私は孤独なの

 

'Cause I'm lonely, I'm so lonely can't you see?

すごく孤独なの、わからない?

 

 

 

Our demons gather, watch as they all surround, round

私達の悪魔は集まって私を囲んで見つめる

 

I try to fight them but they just hold me down

戦おうとしても私は身動きが取れないの

 

But I will fight, I know that I'll get back up

でも私は戦うわ、自分を取り戻せるって思ってるから

 

I always try, one day it will be enough

いつも戦ってる、いつかそれが十分な力になるはずよ

 

I feel it in my bones, I feel it in the air

この骨で感じるわ、空気で感じるの

 

I'm gonna get out of, get out of here

ここから逃げないとって

 

 

 

'Cause I am so lonely, I'm so lonely

だって私は孤独なの

 

'Cause I'm lonely, I'm so lonely can't you see?

すごく孤独なの、わからない?

 

 

 

Left me feeling gloomy, dropped me in the trash

憂鬱な気分で取り残されて、私はゴミ箱に捨てられる

 

I keep tryna fight it but there's no going back

戦い続けるの、後戻りはできないから

 

'Cause I'm so lonely, I'm so lonely, can't you see?

だってすごく孤独なの、あなたにはわからない?

 

 

 

'Cause I am so lonely, I'm so lonely

だって私は孤独なの

 

'Cause I'm lonely, I'm so lonely can't you see?

すごく孤独なの、わからない?

 

 

 

Left me feeling gloomy, dropped me in the trash

憂鬱な気分で取り残されて、私はゴミ箱に捨てられる

 

I keep tryna fight it but there's no going back

戦い続けるの、後戻りはできないから

 

'Cause I'm so lonely, I'm so lonely, can't you see?

だってすごく孤独なの、あなたにはわからない?

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow