カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Already Gone~ Eagles

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Well, I heard some people talkin'

 

そう、ついこの間

 

 

Just the other day

 

みんなの噂を耳にしたんだよ

 

 

And they said

 

彼らはこう言ってた

 

 

You were gonna put me on a shelf

 

キミは僕を捨てるつもりだった

 

 

But let me tell you I got some news for you

 

でも、僕もキミに言いことがあるんだ

 

 

And you'll soon find out it's true

 

すぐに本当だってわかるよ

 

 

And then you'll have to eat

 

その時キミは昼ご飯を

 

 

Your lunch all by yourself

 

独りぼっちで味わう羽目になるんだ

 

 

 

 

'Cause I'm already gone

 

だって僕はもう立ち去ったから

 

 

And I'm feelin' strong

 

そして、強い気持ちを感じてるんだ

 

 

I will sing this vict'ry, song

 

この勝利の歌を歌いのさ

 

 

Woo, hoo, hoo

 

 

 

 

Woo, hoo, hoo

 

 

 

 

Woo, hoo, hoo

 

 

 

 

The letter that you wrote me

 

キミが僕に宛てた手紙を読んで

 

 

Made me stop and wonder why

 

しばし黙って考えたんだよ

 

 

But I guess you felt like

 

でも、キミは物事を正さないとね

 

 

You had to set thing right

 

そう感じたのかな?

 

 

Just remember this, my girl

 

ねえ、このことを覚えておいて

 

 

When you look up in the sky

 

キミがいつの日か空を見上げた時

 

 

You can see the stars

 

星は見えるかもしれない

 

 

And still not see the light

 

でも、光は見えないかもしれないってことを

 

 

(That's right)

 

(そういうことさ)

 

 

And I'm already gone

 

だって、僕はもう旅立った後なんだ

 

 

And I'm feelin' storng

 

これで良かったんだって思ってるよ

 

 

I will sing this vict'ry song

 

勝利の歌でも歌いたい気分さ

 

 

Woo, hoo, hoo

 

 

 

 

Woo, hoo, hoo

 

 

 

 

Well I know

 

そう、わかってるんだよ

 

 

It wasn't you who held me down

 

僕を押さえつけたのはキミじゃないんだ

 

 

Heaven knows

 

神様が知ってる

 

 

It wasn't you who set me free

 

僕を自由にしたものがキミじゃないってね

 

 

So often times it happens

 

それは時々あることなんだ

 

 

That we live our lives in chains

 

僕達は鎖の繋がれて生きてるんだ

 

 

And we never even know we have the key

 

そのカギは持ってることもき気づかずに

 

 

But me, I'm already gone

 

でも、僕にとってはどうでもいいことなんだ

 

 

And I'm feelin' strong

 

気持ちを強く持ってるから

 

 

I will sing this vict'ry song

 

勝利の歌でも歌いたい気分さ

 

 

'Cause I'm already gone

 

だって、僕はもう立ち去ってるから

 

 

Yes, I'm already gone

 

そう、もう次に向けて旅立ったからね

 

 

And I'm feelin' strong

 

気持ちを強く持って

 

 

I will sing this vict'ry song

 

勝利の歌を歌うんだ

 

 

'Cause I'm already gone

 

だって、僕は立ち去ったから

 

 

Yes, I'm already gone

 

そうさ、もう終わったこと

 

 

Already gone

 

それでいいんだよ

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow