カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Whisper~ Joon

 

 

 

Be still, stay long

じっとしてて、長い間

 

Whisper in my ear

耳元で囁くの

 

I'll sing you a song

あなたに向けて歌うの

 

Make things clear for you, my dear

あなたのためにはっきりさせるのよ、親愛なる人よ

 

Make my day

私を楽しませて

 

Whisper in my ear

耳元で囁くわ

 

Beside you I'd lay

あなたのそばで寝て

 

Replay moments of you near

近くにいるあなたとの瞬間を再生するの

 

As I move forward

私が前進するにつれて

 

You're in everything I set my eyes on

あなたは私が目を向けた全ての中にいるのよ

 

You're in everything

全ての中にね

 

Can't hear you

聞こえないわ

 

Won't you whisper in my ear?

耳元で囁いてくれない?

 

Fading away

色褪せるわ

 

Mystic creature from my fears

私の恐れから生まれた神秘的な生き物

 

Can't hear you

聞こえないわ

 

Won't you whisper in my ear?

耳元で囁いてくれない?

 

Fading away

色褪せるわ

 

Mystic creature from my fears

私の恐れから生まれた神秘的な生き物

 

 

 

As I move forward

私が前進するにつれて

 

You're in everything I set my eyes on

あなたは私が目を向けた全ての中にいるのよ

 

As I move forward

私が前進するにつれて

 

You're in everything I set my eyes on

あなたは私が目を向けた全ての中にいるのよ

 

You're in everything

全ての中にね

 

 

 

And your whisper in my ear, they're never gone

あなたは私の耳に入ってくるの、あなたの囁きは消えないわ

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

See You Tomorrow