カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Oh Father~ Madonna

 

 

 

 

 

1日6分!聞くだけで英語が話せる【今すごいスピードで売れてる英会話教材】

 

 

 

 

 

 

 

 

 

It's funny that way, you can get used

 

あなたがそんな風に

 

 

 

 

To the tears and the pain

 

涙や痛みになじんでしまえるなんておかしいわね

 

 

 

 

What a child will believe

 

子供だましに聞こえるわ

 

 

 

 

You can't hurt me now

 

あなたは私を愛してないから

 

 

 

 

I got away from you, I never thought I would

 

今は私を傷つけられない、あなたから遠く離れてるからね

 

 

 

 

You can't make me cry, you once had the power

 

あなたは私を泣かせられないの、以前のあなたにはパワーがあったわ

 

 

 

 

I never felt so good about myself

 

自分自身のことをそんなによく感じなかった

 

 

 

 

Seems like yesterday

 

まるで昨日のようね

 

 

 

 

I lay down next to your boots and I prayed

 

あなたのブーツの隣に寝転んで、あなたの怒りが収まるようにって祈ったわ

 

 

 

 

For your anger to end

 

お父さん

 

 

 

 

Oh Father I have sinned

 

私は罪を犯してしまったの

 

 

 

 

 

 

 

You can't hurt me now

 

あなたは私を愛してないから

 

 

 

 

I got away from you, I never thought I would

 

今は私を傷つけられない、あなたから遠く離れてるからね

 

 

 

 

You can't make me cry, you once had the power

 

あなたは私を泣かせられないの、以前のあなたにはパワーがあったわ

 

 

 

 

I never felt so good about myself

 

自分自身のことをそんなによく感じなかった

 

 

 

 

Oh Father if you never wanted to live that way

 

お父さん、そんな風に生きたくないのなら

 

 

 

 

If you never wanted to hurt me

 

私を傷つけたくないのなら

 

 

 

 

Why am I running away

 

なぜ私は逃げてるのかな?

 

 

 

 

Oh Father if you never wanted to live that way

 

お父さん、そんな風に生きたくないのなら

 

 

 

 

If you never wanted to hurt me

 

私を傷つけたくないのなら

 

 

 

 

Why am I running away

 

なぜ私は逃げてるのかな?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Maybe someday

 

きっといつか

 

 

 

 

When I look back I'll be cruel

 

振り返った時に私は言えるでしょうね

 

 

 

 

Somebody hurt you too

 

あなた残忍になろうとはしてなかった

 

 

 

 

 

 

 

You can't hurt me now

 

あなたは私を愛してないから

 

 

 

 

I got away from you, I never thought I would

 

今は私を傷つけられない、あなたから遠く離れてるからね

 

 

 

 

You can't make me cry, you once had the power

 

あなたは私を泣かせられないの、以前のあなたにはパワーがあったわ

 

 

 

 

I never felt so good

 

私はそんなによくなかった

 

 

 

 

 

 

 

You can't hurt me now

 

あなたは私を愛してないから

 

 

 

 

I got away from you, I never thought I would

 

今は私を傷つけられない、あなたから遠く離れてるからね

 

 

 

 

You can't make me cry, you once had the power

 

あなたは私を泣かせられないの、以前のあなたにはパワーがあったわ

 

 

 

 

I never felt so good about myself

 

私は自分自身のことをそんなによく感じなかったの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

 

 

 

See You Tomorrow