カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~The First One~ Astrid S

 

 

 

youtu.be

 

 

 

 

 

 

I know I shouldn't say what I'm 'bout to say

 

こんなこと本当は言うべきじゃないってわかってるよ

 

 

'Cause it's never Okay to go and bring your exes up

 

だって、元彼のことを引っ張り出すのは良くないことだから

 

 

No matter what

 

何があっても

 

 

My second and my third, I hate they got the worst of me

 

二人目と三人目どっちにも負けたのは最悪だった

 

 

They don't deserve the way that I was treating 'em

 

私の態度は二人にふさわしいものじゃなかった

 

 

I'd lead them on

 

たぶらかしたのね

 

 

When I knew what I was doing

 

自分が何をしてるのか気づいた時

 

 

I was stupid, I was ruined, I was healing

 

馬鹿だったわ、めちゃくちゃだったの

 

 

 

 

 

 

 

But the healing never happened

 

でも、癒されることはなかったの

 

 

And I'm sorry that I did you wrong

 

嫌がらせして悪かったって思ってる

 

 

To all the ones I ever loved

 

私が愛した人達へ

 

 

Never let you in enough

 

心をちゃんと開かなかったの

 

 

Not your fault, I gave too much

 

あなた達のせいじゃないわ、私が尽くし過ぎたの

 

 

To the first one, to the first one

 

最初の人にね

 

 

To all the ones I ever hurt

 

私が傷つけた人達へ

 

 

Always knew it wouldn't work

 

いつも、うまくいかないってことは分かってたわ

 

 

Not your fault, I gave too much

 

あなた達のせいじゃないの、私が尽くし過ぎた

 

 

To the first one, to the first one

 

最初の人にね

 

 

There's ain't nothing I can do about it, yeah

 

私はどうすることも出来ないの

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I just can't forget some of the words he said

 

彼に言われた言葉の中で忘れられないものがあるの

 

 

The memories in my bed keep coming back again

 

ベッドでの思い出は何度も蘇って来る

 

 

Like daggers in my mind, yeah

 

思考に探検が突き刺さるみたいに

 

 

They draw blood all night, yeah

 

彼らは一晩中探し続けるの

 

 

Yeah, I know what I've been doing

 

そう、自分が何をしてきたのか分かってるの

 

 

Running through 'em just to try and catch a feeling

 

単に、気を引こうとしてあちこちに手を出してた

 

 

 

 

 

 

 

But the healing never happened

 

でも、癒されることはなかったの

 

 

And I'm sorry that I did you wrong

 

嫌がらせして悪かったって思ってる

 

 

To all the ones I ever loved

 

私が愛した人達へ

 

 

Never let you in enough

 

心をちゃんと開かなかったの

 

 

Not your fault, I gave too much

 

あなた達のせいじゃないわ、私が尽くし過ぎたの

 

 

To the first one, to the first one

 

最初の人にね

 

 

To all the ones I ever hurt

 

私が傷つけた人達へ

 

 

Always knew it wouldn't work

 

いつも、うまくいかないってことは分かってたわ

 

 

Not your fault, I gave too much

 

あなた達のせいじゃないの、私が尽くし過ぎた

 

 

To the first one, to the first one

 

最初の人にね

 

 

There's ain't nothing I can do about it, yeah yeah

 

私はどうすることも出来ないの

 

 

No, there ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

 

そう、私にはどうすることも出来ないのよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Promise that it kills every time you send a picture from a place you and I used to go

 

あなたが二人で行ってた場所から写真を送るたびに、いつも凄く辛くなるの

 

 

I hope you know

 

あなたも気づいてるといいけど

 

 

 

 

 

 

 

To all the ones I ever loved

 

私が愛した人達へ

 

 

Never let you in enough

 

心をちゃんと開かなかったの

 

 

Not your fault, I gave too much

 

あなた達のせいじゃないわ、私が尽くし過ぎたの

 

 

To the first one, to the first one

 

最初の人にね

 

 

To all the ones I ever hurt

 

私が傷つけた人達へ

 

 

Always knew it wouldn't work

 

いつも、うまくいかないってことは分かってたわ

 

 

Not your fault, I gave too much

 

あなた達のせいじゃないの、私が尽くし過ぎた

 

 

To the first one, to the first one

 

最初の人にね

 

 

There's ain't nothing I can do about it, yeah yeah

 

私はどうすることも出来ないの

 

 

No, there ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

 

そう、私にはどうすることも出来ないのよ

 

 

No, there ain't nothing I can do about it, yeah, yeah

 

そう、私にはどうすることも出来ないのよ

 

 

(No, there ain't nothing I can do about it, yeah, yeah)

 

(そう、私にはどうすることも出来ないのよ)

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow