カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~No Time To Die~ Billie Eilish

 

 



 

 

 

 

I should have known

 

知っておくべきだった

 

 

I'd leave alone

 

1人で居なくなるなんて

 

 

Just goes to show

 

ただ、あなたが流す血は

 

 

That the blood you bleed

 

あなた自身の問題で

 

 

Is just the blood you owe

 

あなた自身の問題なのよ

 

 

We were a pair

 

私達はペアだったけど

 

 

But I saw you there

 

でも、あなたを外で見てしまったの

 

 

Too much to bear

 

耐えきれない

 

 

You were my life, but life is far away from fair

 

あなたは私の人生だったのに、そんな人生からは程遠くて

 

 

Was I stupid to love you?

 

あなたを愛すなんて私がバカだったの?

 

 

Was I reckless to help?

 

助けようとしたのが間違いだったの?

 

 

Was it obvious to everybody else?

 

そんなの客観的に見たら明らかだって?

 

 

 

 

 

 

 

That I'd fallen for a lie

 

嘘に溺れていく

 

 

You were never on my side

 

あなたは私のそばにいてくれたこともなくて

 

 

Fool me once, fool me twice

 

私を一度いや、二度も騙して

 

 

Are you death or paradise?

 

あなたは死神なの?それとも楽園?

 

 

Now you'll never see me cry

 

もう私の涙を見ることはない

 

 

There's just no time to die

 

死に行く時間なんてないんだから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I let it burn

 

燃やしてしまうわ

 

 

You're no longer my concern

 

あなたのことは気にしてないの

 

 

Faces from my past return

 

過去の顔を思い返すの

 

 

Another lesson yet to learn

 

同じ教訓なのに学ばない私

 

 

 

 

 

 

 

That I'd fallen for a lie

 

嘘に溺れていく

 

 

You were never on my side

 

あなたは私のそばにいてくれたこともなくて

 

 

Fool me once, fool me twice

 

私を一度いや、二度も騙して

 

 

Are you death or paradise?

 

あなたは死神なの?それとも楽園?

 

 

Now you'll never see me cry

 

もう私の涙を見ることはない

 

 

There's just no time to die

 

死に行く時間なんてないんだから

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

No time to die

 

死に行く時間なんてないの

 

 

No time to die

 

死に行く時間はないのよ

 

 

Fool me once, fool me twice

 

私を一度いや、二度も騙して

 

 

Are you death or paradise?

 

あなたは死神なの?それとも楽園?

 

 

Now you'll never see me cry

 

もう私の涙を見ることはない

 

 

There's just no time to die

 

死に行く時間なんてないんだから

 

 

 

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow