カリスマ洋楽ちゃんねる

自分を信じない奴なんかに、努力する価値はない

~Photograph~ Ed Sheeran

youtu.be

 

 

 

 

 

 

 

Loving can hurt, loving can hurt sometimes

 

愛は傷を付けることもあるんだ

 

 

But it's the only thing that I know 

 

でも、それだけが僕に分かることで

 

 

When it goes hard, you know it can get hard sometimes

 

時々辛くなることがあるんだ

 

 

It is the only thing makes us feel alive

 

それが生きているっていう実感を与えてくれる

 

 

We keep this love in a photograph

 

僕達の愛を写真に閉まっておこう

 

 

We made these memories for ourselves

 

僕達だけの想い出にしよう

 

 

Where our eyes are never closing

 

写真の中であれば

 

 

Hearts are never broken

 

心が崩れることもなくて

 

 

And time's forever frozen still

 

時は止まったままだからね

 

 

 

So you can keep me

 

だから、しまってて欲しいんだ

 

 

Inside the pocket of your ripped jeans

 

そのジーンズのポケットの中に

 

 

Holding me closer 'til our eyes meet

 

また会える日まで、大事にね

 

 

You won't ever be alone, wait for me to come home

 

キミは独りじゃないんだ、帰ってくるのを待っててよ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Loving can heal, loving an mend your soul

 

愛はキミの心も癒してくれるんだ

 

 

And it's the only thing that I know, know

 

それだけが僕に分かることで

 

 

I swear it will get easier

 

きっと良くなるって誓うよ

 

 

Remember that with every piece of you

 

忘れないでいて欲しいんだ

 

 

Hm, and it's the only thing we take with us when we die

 

僕達が亡くなった時に

 

 

Hm, we keep this love in this photograph

 

僕達の愛を写真にしまっておこう

 

 

We made these memories for ourselves

 

僕達だけの想い出にするんだ

 

 

Where our eyes never closing

 

写真の中であれば

 

 

Hearts were never broken

 

心が崩れることもなくて

 

 

And time's forever frozen still

 

時は止まったまま

 

 

 

 

 

 

 

So you can keep me

 

だから、しまってて欲しいんだ

 

 

Inside the pocket of your ripped jeans

 

そのジーンズのポケットの中に

 

 

Holding me closer 'til our eyes meet

 

また会える日まで、大事にね

 

 

You won't ever be alone

 

キミは独りじゃないよ

 

 

And if you hurt me

 

もしも、キミが僕を傷つけても

 

 

That's okay baby, only words bleed

 

僕は気にしないんだ

 

 

Inside these pages you just hold me

 

写真の中ではキミを抱きしめてるんだ

 

 

And I won't ever let you go

 

そして、キミを手放したりしないよ

 

 

Wait for me to come home

 

僕が帰ってくるのを待ってて

 

 

Wait for me to come home

 

僕が帰ってくるのを待っててよ

 

 

Wait for me to come home

 

僕が帰ってくるのを待ってて

 

 

Wait for me to come home

 

僕が帰ってくるのを待っててよ

 

 

 

 

 

 

 

Oh, you can fit me

 

ねえ、しまっておいてよ

 

 

Inside the necklace you got when you were sixteen

 

16歳の時にあげたネックレスの中に

 

 

Next to your heartbeat where I should be 

 

キミの隣が僕の居場所なんだ

 

 

Keep it deep within your soul

 

キミの心の奥底へ

 

 

And if you hurt me

 

もしも、キミが僕を傷つけても

 

 

Well, that's okay baby, only words bleed

 

僕は気にしないんだ

 

 

Inside these pages you just hold me

 

写真の中ではキミを抱きしめてるんだ

 

 

And I won't ever let you go

 

そして、キミを手放したりしないよ

 

 

When I'm away, I will remember how you kissed me

 

もしも、僕が会えない時はキミとのキスを思い出すよ

 

 

Under the lamppost back on Sixth street

 

6番地の街頭の下でしたんだ

 

 

Hearing you whisper through the phone

 

そして、キミが電話越しで呟くんだ

 

 

"Wait for me to come home"

 

”あなたの帰りを待ってるわ”って

 

 

 

Thank you for watching♪Have a good time♪

 

 

See You Tomorrow